video thumb

حجم بازار استیبل کوین ها از اتریوم پیشی گرفت

بیت کوین روند نزولی قیمت خود را ادامه می دهد و در اتفاقی تاریخی، پس از سالها به محدوده ۲۰ هزار دلار رسیده است. کاهش قیمتی که نگرانی های زیادی را ایجاد کرده است و شاهد یک بازار قرمز هستیم. این کاهش قیمتی باعث لیکویید شدن بیش از ۵۰۰ میلیون دلار ارزدیجیتال در بازه ۲۴ نیز شده است و اوضاع بازار در حال حاضر خوب به نظر نمی رسد. در این بازار کاهشی بسیاری از سرمایه گذاران در حال خارج شدن از بازار ارزهای دیجیتال و تبدیل کردن دارایی های خود به استیبل کوین ها هستند، موضوعی که در نهایت منجر به رشد حجم بازار استیبل کوین ها و پیشی گرفتن آن از اتریوم شده است.

در هفت روز گذشته اتریوم از محدوده ۱۷۰۰ دلار به ۱۰۰۰ دلار سقوط کرده است و در ۲۴ ساعت گذشته، شاهد کاهش قیمتی ۵ درصدی و کاهش ۴ درصدی حجم بازار این ارزدیجیتال بوده ایم. براساس آخرین داده ها، هم اکنون حجم بازار استیبل کوین های تتر (USDT)، یو اس دی کوین (USDC)، دای (DAI) و بایننس یو اس دی (BUSD) در مجموع به بیش از ۱۵۰ میلیارد دلار می رسد و اتریوم با ۱۴۴ میلیارد دلار حجم بازار کمتری پیدا کرده است.

ارزش بازار استیبل کوین ها در برابر اتریوم

تتر همچنان به عنوان استیبل کوین برتر بازار، با حجم بازار ۷۱٫۵ میلیارد دلاری رتبه ۳ بازار را در اختیار دارد و پس از آن، یو اس دی کوین با ۵۴٫۱ میلیارد دلار قرار گرفته است. پس از آن بایننس یو اس دی با حجم بازار ۱۷٫۵ میلیارد دلار و دای با حجم بازار ۶٫۸ میلیارد دلار در رتبه ۶ و ۱۲ بازار قرار گرفته اند. همچنین در ۲۴ ساعت گذشته، بیشترین حجم معاملات را در بین استیبل کوین های برتر تتر با ۱۰۳٫۳ میلیارد دلار و یو اس دی کوین با ۱۲ میلیارد دلار ثبت کرده اند.

مطالعه بیشتر:

خرید، فروش و قیمت بیت کوین در صرافی سرمایکس

خرید، فروش و قیمت اتریوم در صرافی سرمایکس

خرید کیف پول لجر