سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

ایلان ماسک از برنامه‌های خود برای اضافه کردن ارزهای دیجیتال به توییتر خبر داد

ایلان ماسک (Elon Musk) مدیرعامل شرکت تسلا و مرد پرحاشیه بازار ارزهای دیجیتال در اولین جلسه با کارمندان توییتر در مورد برنامه‌های خود برای ارزهای دیجیتال و سایر تغییرات برنامه‌ریزی شده‌اش پس از تصاحب شبکه اجتماعی توییتر صحبت کرد.

ماسک می‌تواند پرداخت به وسیله ارز دیجیتال را اضافه کند

ایلان ماسک در این جلسه یادآور شد که می‌توان پرداخت به وسیله ارزهای دیجیتال را به توییتر اضافه کرد و از ویژگی‌هایی است که اهمیت بالایی دارد. ماسک می‌گوید که راحتی کاربران در انتقال پول و برداشت آن باید از اهمیت بالایی برخوردار باشد و ارزهای دیجیتال در این زمینه بهترین است.

لازم به ذکر است که مدیرعامل سابق توییتر، جک دورسی (Jack Dorsey)، در سال ۲۰۲۱ هدیه دادن به وسیله بیت‌کوین را به توییتر اضافه کرد. با این حال، به نظر می‌رسد که چشم انداز ایلان ماسک برای ارزهای دیجیتال در توییتر بسیار جامع‌تر باشد. ماسک معتقد است که باید توییتر به قدری جذاب و کارآمد باشد که دیگر نتوان بدون آن زندگی کرد.

برنامه ایلان ماکس برای ریشه‌کن کردن کلاهبرداری جدی است

ماسک همچنین به کلاهبرداری‌های ارز دیجیتال در توییتر اشاره کرد و از برنامه جدی‌اش برای پایان دادن به آن خبر داد. او گفت: “کلاهبرداری‌های مرتبط به ارز دیجیتال در توییتر بسیار زیاد است و با وجود کمتر شدن آن، همچنان تعداد زیادی از این کلاهبرداری‌ها در حال انجام است.”

ماسک در ادامه صحبت‌ها برنامه‌های خود برای این موضوع را مطرح کرد. او قصد دارد الگوریتم‌های ضد ربات‌های کلاهبرداری را به توییتر اضافه کند و یک سرویس سطح‌بندی پولی اختیاری اضافه کند که افراد بتوانند از طریق آن اصالت خود را اثبات کنند.

موقعیت اجتماعی بالای ایلان ماسک او را به هدف جعل هویت برای کلاهبرداری ارز دیجیتال تبدیل کرده است. علاوه بر این، در سال ۲۰۲۰ حساب‌های توییتری متعددی از جمله حساب توییتر ایلان ماسک مورد حمله عظیم هکران ارز دیجیتال قرار گرفت. به دنبال این حمله، ۱۱۸ هزار دلار به سرقت رفت و در مجموع بیش از ۱۳۰ حساب کاربری مورد حمله قرار گرفت. این حمله تبعات جبران ناپذیری برای توییتر داشت.

مدیرعامل بایننس از برنامه‌های ایلان ماسک حمایت می‌کند

چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیر عامل صرافی بزرگ بایننس (Binance) مجدداً حمایت خودش از ایلان ماسک و برنامه‌های او برای تصاحب توییتر را تکرار کرد. ژائو در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که حامی برنامه‌های ماسک برای توییتر است، اما خاطرنشان شد که در صورتی حامی ماسک باقی می‌ماند که او به برنامه‌هایش متعهد باشد. صرافی بایننس حامی جدی ماسک برای خرید توییتر است و بایننس ۵۰۰ میلیون دلار به ماسک برای حمایت از خرید توییتر پیشنهاد کرده است.

وضعیت خرید توییتر همچنان مشخص نیست

علیرغم این که ایلان ماسک و توییتر چندین بار نهایی بودن این خرید را تائید کردند، به نظر می‌رسد که این خرید همچنان نهایی نشده است. ایلان ماسک گفته بود که در صورتی توییتر را خریداری خواهد کرد که تعداد ربات‌های هرزنامه بیشتر از ۵ درصد نباشد. ایلان ماسک برای مشخص شدن این موضوع در ماه می درخواست کرد که با مخالفت توییتر مواجه شد.

هر چند که توییتر سرانجام در ۸ ژوئن با درخواست ماسک موافقت کرد و بخشی از این داده‌ها را در اختیار ایلان ماسک قرار داد که این نشان می‌دهد معامله همچنان در جریان است. با این حال، مشخص نیست که در آینده موانع بیشتری در مسیر این معامله به وجود خواهد آمد یا خیر. در صورت انجام معامله، توییتر به قیمت ۴۴ میلیارد دلار به ایلان ماکس فروخته خواهد شد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location