video thumb

TRON به جمع ۱۰ ارز دیجیتال اول بازار بازگشت

لیست عناوین این مطلب

قیمت ارزهای دیجیتال مختلف، امروز نیز مانند روزهای گذشته با تغییرات محسوسی همراه بود. ارز دیجیتال «ترون» اما به لحاظ پیشرفت قیمت، امروز در صدر فهرست ۱۰ ارز برتر بازار قرار گرفت.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی Coinmarketcap، ترون امروز توانست با کنار زدن بیت کوین SV در رده نهم فهرست ۱۰ ارز برتر بازار قرار گیرد. این در حالیست که متوسط افزایش ارزش بازار ارزهای دیجیتال، امروز به ۶ میلیون دلار رسید.

ترون امروز صبح کار خود را با افزایش ۲ درصدی قیمت در بازارهای آسیایی آغاز کرده و تا پایان روز نیز توانست این افزایش ارزش خود را حفظ کند. البته این در حالیست که ارزش این ارز دیجیتال طی ۲۴ ساعت گذشته در مجموع، حدود ۶ درصد افزایش داشت. ترون توانست در این بازه زمانی، ارزش خود را از ۰٫۰۲۲۸ دلار به ۰٫۰۲۴۱ دلار برساند.

«جاستین سان» نیز به همین مناسبت با انتشار پیامی توئیتری در صفحه شخصی خود نوشت: شروع خوب روز دوشنبه! ترون به جایگاه ۹ ارز برتر بازگشت.

گفته می‌شود این جهش قیمت ترون به دلیل راه اندازی توکن BitTorrent از سوی این شرکت بوده است. این توکن جدید بر اساس مبادله مستقیم ارز در شبکه ای عظیم از کاربران عمل کرده و از سوی شبکه ترون پشتیبانی می‌شود.

BitTorrent توانست قیمت ترون را نسبت به سه شنبه هفته گذشته، به میزان ۲۵ درصد افزایش دهد.

علیرغم این پیشرفت قیمت تورن، بیت کوین SV با عقبگردی محسوس، نسبت به روز گذشته ۲ درصد کاهش قیمت داشته و حجم مبادلات روزانه آن نیز از ۵۸ میلیون دلار به ۴۴ میلیون دلار سقوط کرد.

حجم مبادلات SV از بدو تولد خود در ماه نوامبر گذشته تاکنون، بین ۶۵ تا ۱۳۰ میلیون دلار در نوسان بوده است. اما متوسط مبادلات این ارز دیجیتال طی روزهای اخیر حدود ۸۸ میلیون دلار اعلام شده است.

Stellar به جایگاه ششم بازگشت

روز گذشته، ارز دیجیتال استلار توانست از افول  قیمت لایت کوین استفاده کرده و در مکان ششم قرار گیرد. هرچند گفته می‌شود اختلاف جایگاه این دو ارز در بازار امروز تقریبا شبیه به هم بوده است. پیشرفت قیمت امروز استلار تنها ۱ درصد بوده است. با این وجود، حجم مبادلات امروز لایت کوین با ۲ درصد افت قیمت به ۳۸ میلیون دلار کاهش یافته است.

با این حساب، در بازار امروز صبح آسیا، قیمت استلار افزایش یافته و مجموع سرمایه این شرکت تولید کننده ارز دیجیتال به ۲٫۳۲ میلیارد دلار رسیده که همین شاخص برای کنار زدن لایت کوین که تنها ۲٫۲۹ میلیارد دلار دارایی در اختیار دارد کافی به نظر می رسد.

اما در کل می توان گفت که بازار ارزهای دیجیتال امروز، نسبت به روز گذشته پیشرفت قیمت داشته است.