video thumb

تعداد آدرس‌های منحصربه‌فرد شبکه پالی‌گان رکورد پیشین خود را شکست

بر اساس داده‌های منتشر شده، تعداد آدرس‌های منحصربه‌فرد شبکه پالی‌گان (MATIC) در ۱۴ نوامبر به ۱۹۰٫۹۵ میلیون رسید و رکورد پیشین شبکه شکسته شد. دستیابی پالی‌گان به چنین نقطه عطف بزرگی در بحبوحه بازار نزولی به دنبال آن صورت گرفت که اخباری مبنی بر راه‌اندازی بازار توکن‌های غیرقابل معاوضه (NFT) توسط غول خرده‌فروشی ورزشی ایالات‌‌متحده آمریکا، شرکت نایک (Nike) در شبکه پالی‌گان منتشر شد.

اسووش (Swoosh) نام پلتفرم بازار توکن‌های غیرقابل معاوضه شرکت نایک است که قرار است در شبکه پالی‌گان راه‌اندازی شود. تصمیم شرکت نایک برای انتخاب پالی‌گان به عنوان شبکه‌ای برای عرضه توکن‌های غیرقابل معاوضه امری تعجب‌برانگیز به نظر نمی‌رسد، به خصوص با توجه به این موضوع که دارایی‌های دیجیتالی خاصی در این بلاک‌چین قبلاً موفق به ارائه خدمات خود در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و ردیت شده‌اند.

اگر جنبه‌های عملکردی بلاک‌چین پالی‌گان را مورد بحث قرار دهیم، متوجه دلیل رشد مداوم تعداد آدرس‌های فعال در این شبکه خواهیم شد. پالی‌گان به عنوان یک بلاک‌چین پیشرفت‌های بسیاری داشته است. بر اساس داده‌های منتشر شده، پالی‌گان در بین تمام پلتفرم‌های قرارداد هوشمند از نظر کمیسیون ماهانه در رتبه سوم قرار دارد.

درآمد ماهانه شبکه در ۳۰ روز گذشته به ۳٫۴ میلیون دلار رسیده است که ۲۱۸ درصد افزایش نسبت به دوره مشابه پیشین را نشان می‌دهد. بلاک‌چین پالی‌گان در حال حاضر تنها پس از شبکه بایننس (BNB) و اتریوم (ETH) با ارزش‌های ۲۴ میلیون دلاری و ۱۱۴ میلیون دلاری در رتبه سوم قرار دارد.