video thumb

کریستیانو رونالدو به زودی اولین مجموعه NFT خود را در بایننس منتشر خواهد کرد

فوتبالیست مشهور، کریستیانو رونالدو (Cristiano Ronaldo)، به زودی از مجموعه توکن‌های غیرقابل معاوضه CR7 در بازار توکن‌های غیرقابل معاوضه بایننس رونمایی خواهد کرد. بر اساس اخبار منتشر شده، این اسطوره فوتبال در ماه ژوئن با صرافی ارزهای دیجیتال بایننس قرارداد همکاری بست تا توکن‌های غیرقابل معاوضه و وب ۳ خودش را به میلیون‌ها هوادارش معرفی کند.

صرافی ارزهای دیجیتال بایننس در اوایل سال جاری با رونالدو همکاری کرد تا توکن‌های غیرقابل معاوضه را در بین حامیان این فوتبالیست مشهور رایج کند. این ورزشکار برنده پنج توپ طلا شده و برای باشگاه‌های اروپایی بزرگ از جمله منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس بازی کرده است. او همچنین پرطرفدارترین بازیکن فوتبال در شبکه اجتماعی اینستاگرام است.

شایان ذکر است که بزرگ‌ترین رقیب رونالدو یعنی لیونل مسی (Lionel Messi) نیز وارد فضای ارزهای دیجیتال شده است. این ستاره آرژانتینی در ماه مارس قراردادی ۲۰ میلیون دلاری با خالق اولین توکن‌های هواداری ورزشی، سوسیوس (Socios) امضا کرد و سفیر جهانی این شرکت شد. او همچنین برای تبلیغ این شرکت و معرفی مزایایی وب ۳ به علاقه‌مندان در سراسر جهان با صرافی ارزهای دیجیتال بیت‌گت (Bitget) وارد همکاری شد.

بر اساس اعلامیه بایننس، قرار است در این مجموعه توکن‌های غیرقابل معاوضه، ۷ تندیس از رونالدو در ۴ سطح کمیابی به نمایش گذاشته شود که هرکدام یک لحظه نمادین از زندگی حرفه‌ای و شخصی این فوتبالیست‌ را به تصویر می‌کشند.