video thumb

پلتفرم جدید مبادلات ارزهای دیجیتال روانه بازار می‌شود

لیست عناوین این مطلب

CoinfloorEX یکی از سرویس‌های مبادلات بیت کوین‌های آینده به حساب می‌آید که در حقیقت زیر مجموعه‌ای از شرکت مادر خود یعنی گروه Coinfloor محسوب می‌شود. این سرویس قرار است ماه آینده با ارائه محصول جدید خود یعنی قراردادهای آینده سکه‌های پایدار مجددا وارد بازار ارزهای دیجیتال شود.

گفته می‌شود این سرویس جدید که قرار است با نام تجاری CoinFLEX به بازار عرضه شود، بر روی مشتریان خرد بازارهای آسیایی متمرکز شود. قراردادهای آینده جدید به تجار ارزهای دیجیتال اجازه می‌دهد ارزهای دیجیتال با حفظ ارزش آنها که برابر با دلار آمریکا در نظر گرفته می‌شود را به ارز دیجیتال پایدار USD Coin تبدیل کرده تا مبادله ارزهای دیجیتال در بازارهای جهانی برای کاربران آنها ساده تر شود. البته شرکت Coinfloor هنوز جزئیات دقیقی از نحوه کارکرد این سرویس مبادلات ارزی دیجیتال ارائه نکرده است.

اما بر اساس اطلاعات اندک منتشر شده از سوی منابع مطلع، سرویس CoinFLEX متعلق به کنسرسیومی متشکل از سرمایه گذاران بزرگی همچون شرکت تکنولوژی های تجاری، راجر ور، مایک کومارانسکی، شرکت شرکای سرمایه گذاری داراگون فلای، شرکت مشاورین جهانی، شرکت B2C2، شرکت Amber Al، شرکت تجاری گریپ فروت و نهایتا موسسه تحقیقاتی Alameda است.

گفته می‌شود این پلتفرم جدید از نرم افزار تولید شده توسط شرکت تکنولوژی های تجاری یا TT بهره می‌برد. این نخستین بار است که شرکت یاد شده در مقام یک سرمایه گذار پا به عرصه فعالیت در زمینه ارزهای دیجیتال گذاشته است. به گفته مایکل یونتیک، مدیر عامل TT، این شرکت CoinFLEX را به مشتریان متصل خواهد کرد.

CoinFLEX آماده بهره برداری است

شرکت Coinfloor Group که همچنان سهام خود از پلتفرم CoinFLEX را حفظ کرده، اعلام کرده که تعدادی از مدیران ارشد خود را به عنوان مدیران CoinFLEX خواهد گماشت که از جمله این مدیران می‌توان به کسانی چون مارک لمب، قائم مقام مدیر عامل Coinfloor اشاره کرد که قرار است از لندن به هنگ کنگ رفته و فعالیت خود را به مدیر عامل پلتفرم CoinFLEX در این کشور آغاز کند.

در همین راستا، لمب در گفتگوی اخیر خود با رسانه‌ها  و در توضیح چگونگی اتصال قراردهای آینده با بیت کوین گفت: بازار به ارائه فیزیکی محصولات نیاز دارد تا مشتقاتی در مقیاس بزرگتر از محصولات امروز را را به مشتریان ارائه دهد.

وی همچنین افزود: ما آماده هستیم تا نیازهای بازار ارزهای دیجیتال را فراهم کرده و این بازار را به شکل گسترده‌ای توسعه دهیم.

لازم به ذکر است Coinfloor که هم اکنون به عنوان یک شرکت مبادلاتی نقطه‌ای در زمینه ارزهای دیجیتال مشغل به فعالیت است، در حال حاضر رتبه ۱۲۷ را در زمینه حجم مبادلاتی ارزی انجام شده طی ۲۴ سیاعت در میان سایر رقبای خود در اختیار دارد.