video thumb

بازار ارزهای دیجیتال در حال جبران خسارت‌های وارده در چند روز گذشته است

اکثریت قریب به اتفاق ارزهای دیجیتال درحال جبران کردن ضرر و زیان شدید وارد شده چند روز گذشته هستند. در بین ۲۰ ارز دیجیتال معروف فقط ارزهای پایدار دیجیتال یو اس دی (USD Coin (USDC و تتر(Tether (USDT همچنان در وضعیت بحران هستند.

ارز دیجیتال پیشرو یعنی بیت کوین حدود ۵ درصد در یک روز افزایش یافت و حدود ۳۷۱۷ دلار معامله می‌شود. همانگونه که قبلا نیز گزارش شده است، بیت کوین از سال جدید تا کنون روند نزولی داشته است و به یک باره به قیمت ۳۵۴۴ دلار سقوط کرده است. در این نمودار هفتگی، بهترین نقطه قیمت بیت کوین حدود ۴۱۰۷ دلار بود در روز ۹ ژانویه به ثبت رسید.

ارز دیجیتال ریپل (Ripple (XRP که اکنون بهترین جایگاه را در بین آلت کوین ها بر اساس ارزش بازار دارد، در طول ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴ درصد افزایش داشته و حدود ۰٫۳۳۵ دلار معامله می‌شود. ارزش بازار ریپل در حال حاضر حدود ۱۳٫۸۷ میلیارد دلار است و فقط با حدود ۲۳۰ میلیون دلار بالاتر از اتریوم قرار دارد.

اتریوم (Ethereum) اکنون حدود ۱۳۰ دلار معامله می‌شود که حدود ۱۱ درصد رشد را در یک روز تجربه کرده است. این آلت کوین روز خود را با ۱۱۷ دلار آغاز کرد و به مرور به قیمت کنونی رسید. در طول هفته، سومین ارز دیجیتال بزرگ دنیا بر اساس ارزش بازار به پایین‌ترین قیمت خود یعنی ۱۱۴ دلار در ابتدای امروز رسید و بیشترین ارزش آن در هفته در روز ۹ ژانویه معادل با ۱۵۶ دلار بود.

ترون (Tron (TRX و نئو (Neo (NEO شاهد رشد دورقمی در طول ۲۴ ساعت گذشته بوده اند و به ترتیب حدود ۱۵٫۲ و ۱۰٫۲۵ درصد رشد را تجربه کرده اند. ترون اکنون حدود ۰٫۰۲۵ دلار و نئو حدود ۷٫۹۴ دلار معامله می‌شود.

ارز پایدار یو اس دی سی (USD Coin (USDC حدود ۰٫۴۸ درصد سقوط را تجربه کرد و با قیمت ۱٫۰۱ دلار معامله می‌شود. امروز، موسسان صرافی ارز دیجیتال جمینی (Gemini) یعنی دوقلوهای Winklevoss گفتند که ارزهای پایدار و اوراق بهادار توکن شده به سمت آینده روشن برای اتمسفر ارزهای دیجیتال حرکت خواهند کرد.

Tyler Winklevoss این نکته را نیز اشاره کرد که ارزهای دیجیتال پایدار موازی با دلار ایالات متحده برای صدور سود سهام در بخش اوراق بهادار توکنی در آینده مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

ارزش بازار مجموع همه ارزهای دیجیتال حدود ۱۲۴ میلیارد دلار است که در ابتدای روز حدود ۱۱۷٫۹ میلیارد بود. ارزش مجموع بازار ارزهای دیجیتال در بالاترین نقطه هفته حدود ۱۳۸٫۷ میلیارد دلار بود که در روز ۸ ژانویه به ثبت رسید.