سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

مالتا: پروژه انقلاب بر پایه بیت کوین طرحی کلاهبرداری است

نهاد نظارت بر خدمات مالی کشور مالتا از صدور هشدار در خصوص یک طرح کلاهبرداری جهانی در زمینه ارزهای دیجیتال به نام «انقلاب مبتنی بر بیت کوین » خبر داد.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی نهادهای رگولاتوری مالتا، این پروژه کلاهبرداری در زمینه ارزهای مجازی نشان دهنده یک طرح معمول و سریع است که از طریق وبسایت TheBitCoinRevolution.org و چندین وب سایت نا شناخته دیگر فعال شده است.

ظاهرا این پروژه کلاهبرداری طرح خود را از طریق پنل‌های تبلیغاتی فعال در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی که کاربران را به صورت خودکار به صفحات تبلیغاتی دیگر منتقل می‌کنند به پیش می‌برد. این صفحات شامل اطلاعات تعدادی از شخصیت‌های برجسته محلی است که به عنوان سرمایه گذاران موفق در زمینه ارزهای دیجیتال به کاربران معرفی شده‌اند. در پیام هشدار صادر شده از سوی دولت مالتا آمده است که این صفحات بدون کسب اجازه از کاربران بر روی صفحه کامپیوتر آنها باز می‌شوند.

نهاد نظارت بر خدمات مالی کشور مالتا تاکید کرده که تاکنون هیچ شخصیت یا نهاد رسمی فعال تحت نظر قانون مربوط به دارایی‌های دیجیتال مالی مجازی که در جولای سال ۲۰۱۸ به تصویب رسیده، در این پروژه فعالیت و همکاری ندارد. این نهاد ناظر بر فعالیتهای مالی در مالتا همچنین تاکید کرده که پروژه کلاهبرداری انقلاب بر پایه بیت کوین نه در مالتا و نه در هیچ کشور دیگری جهت ارائه سرویس‌های مالی و سرمایه گذاری دارای پروانه فعالیت کاری نبوده و نیست.

در هشدار صادر شده از سرمایه گذاران بین المللی خواسته شده تا در خصوص بررسی نحوه کارکرد اپراتورهای سرویس‌های مالی پیش از انجام سرمایه گذاری بسیار مراقب باشند. نهاد نظارت بر خدمات مالی کشور مالتا همچنین فهرستی از نهادهای فعال و دارای پروانه فعالیت از دولت این کشور را بر روی وب سایت رسمی خود منتشر کرده است. بیت کوین

لازم به ذکر است پروژه کلاهبرداری انقلاب بیت کوینی نخستین بار در ماه ژانویه توسط عده‌ای از شخصیت‌های محلی دولت مالتا شناسایی شد. بر اساس مطالب منتشر شده در رسانه‌های محلی مالتا در خصوص این پروژه، طرح کلاهبرداری انقلاب بر پایه بیت کوین نخستین بار توسط یک وب سایت خبری به نام Major News تبلیغ شده است. وب سایت مذکور در تبلیغات خود مدعی شده که بسیاری از بازیگران مشهور سینمای مالتا و ستاره‌های تلویزیونی این کشور همچون دیوید توچی تنها توانسته‌اند با سرمایه گذاری ۲۵۰ یورویی در این پروژه، ظرف مدت ۳ دقیقه، مبلغ ۴۸۳ یورو دریافت کنند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location