video thumb

سرمایه‌گذاران توکن اثبات سهام می‌توانند از سود سهام در بازار خرسی استفاده کنند

یکی از مقالات بلومبرگ که در تاریخ ۱ فوریه منتشر شده است، نشان می دهد که سرمایه گذاران توکن اثبات سهام (PoS) یک گزینه منحصر به فرد برای نجات از رکود مداوم بازار ارزهای دیجیتال دارند.

در بلاک چین هایی که به جای گواهی اثبات کار از سیستم اثبات سهام استفاده می کنند، یک بلاک به طور قطعی انتخاب می شود و هر کسی نسبت به دارایی خود از آن ارز در نگهداری شبکه شریک می‌شود.

همانطور که بلومبرگ گزارش می دهد، وجود سهام در شبکه PoS می تواند بازده سرمایه را بسته به اندازه سهام سرمایه گذاران ۵ تا ۱۵۰ درصد افزایش دهد. این مسئله فرصتی را برای سرمایه گذاران فراهم می آورد تا به نوعی از سرمایه خود بهره ببرند، البته تا زمانی که آنها تمایل دارند سرمایه خود را حفظ کرده و از یک شبکه بلاک چین سود ببرند.

Kyle Samani، شریک مدیریتی در صندوق سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال Multicoin Capital Management، عنوان کرد:

بدون در نظر گرفتن شرایط بازار، سهام بازده را با توجه به سهام سپرده فرد ارائه می دهد. اگر شما نیز قصد دارید که سود بیشتری ببرید باید به اندازه کافی سرمایه گذاری کنید.

بلومبرگ گزارش می دهد که شرکت های متخصص در سهام برای مشتریان در حال تکثیر بازار ارزهای دیجیتال هستند. Paul Veradittakit، شریک شرکت بزرگ سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال به نام Pantera Capital، تاکید کرد که نه تنها شرایط بازار، بلکه محبوبیت روزافزون پروتکل های اثبات سهام، پیش برنده این روند هستند.

وی افزود:

“همانطور که می بینیم هر روز پروتکل های اثبات سهام بیشتری پدید می آیند، توانایی به دست آوردن توکن ها و کسب سود از سهام، یک راه عالی برای کسب درآمد است و یک توانایی برای بازدهی پایدار می باشد”.

بلومبرگ استدلال می کند که سهام در این صنعت ابتدایی کماکان با ریسک روبرو است و سرمایه گذاران نمی توانند بلافاصله کوین خود را آزاد کنند و ممکن است که پول نقد خود را در آن لحظه از دست بدهند. البته، بعضی از مشکلات نظیر اینکه آیا پاداش های اثبات سهام ممکن است که در آینده به عنوان اوراق بهادار توسط تنظیم کننده قوانین در نظر گرفته شود یا خیر، همچنان باقی است.

همچنین گفتنی است که هر چه سرمایه فرد در این سیستم بیشتر باشد شانس استخراج و پاداش بالاتر است. همچنین هر کوین PoS نرخ متفاوتی را پرداخت می‌کند، بنابراین به اختیار خودتان است که پرسود ترین سکه را انتخاب کنید

اثبات سهام راه متفاوتی برای اعتبارسنجی تراکنش ها با استفاده از توافق جمعی است.