video thumb

اپلیکیشن سرمایه‌گذاری Invstr یک شاخص جدید را برای بازار ارزهای دیجیتال تعریف کرده است

در یک کنفرانس خبری اعلام شد که اپلیکیشن سرمایه‌گذاری Invstr یک شاخص برای ارزهای دیجیتال را برای پلتفرم خود رونمایی کرده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بازار ارزهای دیجیتال را دنبال کنند.

شاخص کریپتو Invstr به کاربران این امکان را می‌دهد تا نوسانات قیمت بازار ارزهای دیجیتال را پیگیری کنند و بتوانند مقایسه قیمتی دوگانه ارزهای دیجیتال خاص را تجربه کنند. این شاخص همچنین شامل یک طیفی از فهرست‌ بندی‌های خاص برای ارزهای دیجیتال است که شامل ارز، پرداخت و توکن‌های کاربردی است.

ارزهای دیجیتال در این اپلیکیشن هر سه ماه بازبینی می‌شوند. در نتیجه به ارزهای دیجیتال جدید و پایدار این امکان را می‌دهد تا بتوانند در سیستم بمانند و همچنین ارزهای ناپایدار و معلق را از شاخص خارج می‌کند. برخی ارزهای دیجیتال که هم اکنون در در این اپلیکیشن حضور دارند بیت کوین (BTC)، لایت کوین(LTC)، اتریوم (ETH)، بیت کوین کش (BCH) وایاس (EOS) است.

موسس این شرکت معتقد است که این شاخص به سرمایه‌گذاران خرده فروشی امکان آزمایش تأثیر سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال را بر روی سبد سرمایه‌گذاریشان را می‌دهد. او همچنین بیان کرد که شاخص‌های سنتی این تأثیر را بر روی گروه دارایی بررسی می‌کنند اما بر روی سبد سرمایه‌گذاری این کار را انجام نمی‌دهند و بنابراین نمی‌توانند به سرمایه‌گذاران خرده فروشی مرتبط شوند.

او می‌گوید: شاخص‌های سنتی بر روی گروه دارایی تأثیر می‌گذارند نه سبد سرمایه‌گذاری و در نتیجه ارتباطی به سرمایه‌گذاران کوچکتر ندارند که می‌خواهند این تأثیر را بر روی سبد دارایی خود بسنجند. شاخص کریپتو Invstr این مشکل را با استفاده از مقیاسی حل کرده است که سود و زیان را بر اساس نوسانات ارزهای اصلی بهینه می‌کند.

سرمایه‌گذاران سازمانی از ثروت خالص سرمایه‌گذاران شخصی یعنی کسانی که بزرگترین خریداران معاملات ارزهای دیجیتال بوده و بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار سرمایه دارند گذر کرده اند.

بابی کو (Bobby Cho)، سرپرست معاملات شرکت Cumberland که بازوی معاملات ارزهای دیجیتال در شرکت هلدینگ  DRW است گفت که دوران سخت و بی قانون عرصه ارزهای دیجیتال رو به پایان رفته و شرایط نشان می‌دهد حرفه‌ای شدن در این فضا در سراسر دنیا در حال رخ دادن است.