سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بازار ارزهای دیجیتال در حال بازگشت به وضعیت قبلی خود

روز یکشنبه ۱۰ فوریه ارز دیجیتال بیت کوین (BTC) برای سومین روز متوالی قیمت بالای ۳۶۰۰ دلار را حفظ کرد، در حالی که قیمت سایر ارزهای دیجیتال برتر در خط قرمز قرار داشتند، طبق اطلاعات Coin360، بازار ارزهای دیجیتال پس از یک ریکاوری کوتاه در حال بازگشت به وضعیت قبلی خود می باشند.

تجسم بازار از طریق Coin360

بیت کوین در طول ۲۴ ساعت گذشته از لحاظ عملکرد معاملاتی دارای روندی صعودی بوده است، اما این ارز در زمان نگارش این مقاله همچنان در آستانه ۳۶۰۰ دلار قرار دارد. همان‌طور که پیش از این کوین تلگراف (Cointelegraph) گزارش شده بود، بیت کوین که برترین ارز دیجیتال است، در روز جمعه ۸ فوریه، بیش از ۲۰۰ دلار افزایش یافت و در برخی از نقاط در همان روز با قیمت ۳۶۹۱ دلار مورد معامله قرار گرفت.

همچنین در طی این هفته، میزان تراکنش های روزانه بیت کوین تقریبا به سطوحی رسید که حتی در ژانویه ۲۰۱۸ زمانی که بیت کوین نزدیک ۲۰٫۰۰۰ دلار ارزش داشت نیز مشاهده نشده بود.

نمودار قیمت ۷ روزه قیمت بیت کوین، منبع: CoinMarketCap

ریپل (XRP) که در حال حاضر دومین ارز دیجیتال بزرگ در جهان به شمار می رود، تقریبا به میزان ۳ درصد کاهش یافته است و اکنون حدود ۰٫۳ دلار معامله می شود. ارزش بازار این ارز در طول ۲۴ ساعت گذشته در مجموع به ۱۲٫۵ میلیارد دلار رسیده و این در حالی است که ارزش بازار این ارز در روز شنبه ۱۰ فوریه، ۱۲٫۷ میلیارد دلار بود.

نمودار قیمت ۷ روزه قیمت ریپل، منبع: CoinMarketCap

با این حال، ریپل هنوز هم نسبت به اتریوم (ETH) که سومین ارز دیجیتال برتر در جهان است، برتری دارد. اتریوم در طول روز بیش از ۲ درصد از قیمت خود را از دست داده و در حال حاضر حدود ۱۱۵ دلار قیمت دارد. ارزش این ارز پس از رسیدن به ۱۲٫۵ میلیارد دلار در روز شنبه ۹ فوریه، در حال حاضر حدود ۱۲٫۳ میلیارد دلار است.

نمودار قیمت ۷ روزه قیمت اتریوم، منبع: CoinMarketCap

طبق گزارش CoinMarketCap، ارزش کلی همه ارزهای دیجیتال که در تاریخ ۹ فوریه، در برخی از نقاط به بیش از ۱۲۲ میلیارد رسیده بود نیز در حال حاضر به حدود ۱۲۰٫۱ میلیارد دلار رسیده است. حجم معاملات روزانه ارزهای دیجیتال در طول ۲۴ ساعت گذشته در حدود ۱۸ میلیارد دلار است.

بازار سرمایه کلی

ارز بایننس (BNB) و میکر (MKR) در میان ۲۰ ارز دیجیتال برتر تنها ارزهایی بودند که سوددهی داشتند. بایننس که در حال حاضر دهمین ارز دیجیتال برتر است، از تاریخ ۶ فوریه تاکنون روندی صعودی را طی کرده است. این ارز تقریبا ۷ درصد افزایش یافته و در زمان نگارش این مقاله، در حدود ۹٫۲ دلار معامله می شود. میکر نیز به نوبه خود ۳٫۲ درصد در روز افزایش داشته و قیمت آن در حدود ۴۵۰ دلار در نوسان است.

دیگر ارزهای اصلی در محدوده قرمز قرار دارند و کاهش قابل ملاحظه ای را مشاهده می‌کنند. با توجه به گزارش CoinMarketCap، بیت کوین کش (BCH) و ترون (TRX) ارزهایی بودند که بیشترین کاهش قیمت را داشته اند و هر دوی این ارزها در حدود ۴درصد کاهش داشته‌اند.

جف اسپرچر (Jeff Sprecher)، مدیرعامل شرکت Intercontinental Exchange (ICE) عنوان کرده که انتظار دارد پلتفرم دارایی های دیجیتال Bakkt، در سال ۲۰۱۹ راه‌اندازی شود.

علاوه بر این، هیستر پیرس (Heister Peirce)، عضو هیئت رئیسه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده که به خاطر نگرشی که به صنعت ارزهای دیجیتال دارد به عنوان مادر ارزهای دیجیتال “Crypto Mom” معروف می باشد، در سخنرانی اخیر خود در مورد مسائل مربوط به مقررات ایالات متحده صحبت کرد. وی معتقد است که فقدان یک چارچوب قانونی مشخص برای ارزهای دیجیتال به این فناوری اجازه می دهد تا به هدف خود برسد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location