video thumb

اسمارت فون جدید سامسونگ گلکسی S10 دارای محفظه کلید ارزهای دیجیتال است

طبق کنفرانس خبری در تاریخ ۱۰ فوریه، اسمارت فون جدید سامسونگ یعنی گلکسی S10 یک محفظه جدید برای کلیدهای ارز دیجیتال خواهد داشت.

سامسونگ این اسمارت فون جدید را امروز در سئول، سانفرانسیسکو و لندن رونمایی کرد که شامل Samsung Knox می‌شود. در این کنفرانس خبری اعلام شد:

گلکسی S10 با ویژگی Samsung Knox  معرفی شده که همراه با یک محفظه امن پشتیبانی شده توسط سخت‌افزار ارائه می‌شود که از کلیدهای شخصی شما برای سرویس‌های بلاک‌چین همراه محافظت می‌کند.

پیش از رونمایی از S20، شایعات درباره پیکربندی احتمالی گوشی و پشتیبانی از کیف پول‌های ارز دیجیتال و اپلیکیشن‌های غیر متمرکز به گوش می‌رسید. ماه گذشته، تصاویری منتشر شد که نشان می‌داد محفظه کلید بلاک چین سامسونگ در گلکسی S10 وجود دارد. این تصاویر منتشر شده نشان می‌داد که کیف پول اتریوم نیز در گزینه‌های سیستم جدید بلاک چین سامسونگ تعریف شده است. چیزی که در کنفرانس خبری امروز به آن اشاره نشد.

گلکسی S10

سامسونگ تنها تولیدکننده اسمارت فون نیست که ویژگی‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال را در تلفن‌های هوشمند خود جای می‌دهد. در ماه می سال گذشته، شرکت HTC  از اولین تلفن همراه بلاک چین محلی با نام HTC Exodus رونمایی کرد که از بلاک چین‌های متعددی پشتیبانی می‌کند که شامل بیت کوین و اتریوم بوده و از ابزار Brave به عنوان مرورگر پیش فرض بهره می‌برد.

در دسامبر ۲۰۱۸، شرکت Sirin Labs نیز از اسمارت فون Fiknney به عنوان اولین گوشی هوشمند بلاک چین رونمایی کرد.