video thumb

ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیرعامل تسلا سیستم بیت کوین را نسبتا هوشمندانه توصیف کرد

بازار ارزهای دیجیتال تقریبا هفته نسبتا پر نوسانی را پشت سر گذاشت. در روز ولنتاین، موسسه JP Morgan اعلام کرد که ارز جدید خود به نام JPM را به صورت آزمایشی راه می‌اندازد. این مهمترین اخبار ارزهای دیجیتال در چند روز اخیر بوده است. هم اکنون، ارزهای دیجیتال به تعادل رسیده اند اما بیشتر آنها به طور زیانمند مبادله می‌شوند. در این مطلب درباره مصاحبه ایلان ماسک (Elon Musk) و جزئیاتی درباره توصیف او از بیت کوین به عنوان نسبتا هوشمندانه توضیحاتی ارائه می‌کنیم. همچنین درباره تست نت که بینانس (Binance)  اخیرا آن را رونمایی کرده صحبت خواهیم کرد.

ایلان ماسک و بیت کوین

اخبار ارزهای دیجیتال شاهد یک اتفاق جالب درباره ایلان ماسک مدیرعامل تسلا بوده است. ماسک یک مصاحبه تلویزیونی با شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری ARK انجام داده و ساختار بیت کوین را نسبتا هوشمندانه توصیف کرده است.

این کارآفرین دنیای تکنولوژی معتقد است که ارزهای دیجیتال برای تراکنش بسیار بهتر از پول کاغذی هستند. در گذشته شایعاتی وجود داشت که گفته می‌شد ایلان ماسک سازنده بیت کوین است. با وجود این پیش‌زمینه، این موضوع عجیب به نظر نمی‌رسد اما این کارآفرین شایعات را به شدت تکذیب می‌کند. تأسف آور است که ما هنوز نمی‌دانیم ساتوشی ناکاموتو کیست.

در فوریه سال گذشته، ماسک توییت کرد که هیچ ارز دیجیتالی ندارد که این موضوع تعجب همگان را برانگیخت.

ِِDeadlyBananas: درسته. من باید شفاف‌سازی می‌کردم که متوجه شدم این شخص ایلان نیست. باید از عموم پرسیده بشه که چرا اینقدر در مدت اخیر اسپم منتشر شده؟

Elon Musk: نمیدونم. من به جک گفتم اما این داستان هنوز ادامه داره. من واقعا هیچ ارز دیجیتالی ندارم به جز ۲۵ بیت کوین که یکی از دوستان چندین سال پیش واسم فرستاد.

با وجود تحسین بیت‌کوین توسط یکی از بزرگترین رویاپردازان تکنولوژی در جهان، عرصه ارزهای دیجیتال همچنان زیان‌ده است.

بایننس یک تست‌ نت را برای صرافی غیرمتمرکز راه‌اندازی کرد

خبر مهم دیگر در دنیای ارزهای دیجیتال از بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال دنیا یعنی بایننس بود.

صرافی غیرمتمرکز جدید با نام Binance DEX شناخته خواهد شد. بر اساس کنفرانس خبری اخیر، این صرافی توسط زنجیره بایننس پشتیبانی خواهد و شد برای مشتریان در دسترس است. زنجیره بایننس یک بلاک چین و سیستم توزیع‌شده همتا به همتای جدید است. در حال حاضر، مشتریان می‌توانند کیف پول بسازند و در تست نت جدید اقدام به مبادله توکن کنند.