video thumb

خزانه‌دار اوهایو: دو شرکت برای پرداخت مالیات خود از ارزهای دیجیتال استفاده کرده اند

طبق گفته خزانه دار دولتیRobert Sprague در یک انجمن، دو کسب و کار در ایالت اوهایو مالیاتشان را از طریق ارزهای دیجیتال پرداخت کرده اند. اوهایو اولین ایالتی است که به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا مالیاتشان را به کمک ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین در نوامبر ۲۰۱۸ پرداخت کنند.

در این انجمن که درباره مشکلات سیاسی موجود در ایالت بود، Sprague گفت که فقط دو رسید برای پرداخت مالیات بر اساس ارزهای دیجیتال دریافت کرده است. او البته به مقدار مالیات دریافت شده توسط ارزهای دیجیتالی اشاره‌ای نکرد.

Sprague به این نکته نیز تأکید دارد که خزانه داری ایالت اوهایو خود به خود ارزهای دیجیتال را مدیریت نمی‌کند و هیچ ارزی را به غیر از دلار آمریکا نمی‌پذیرد. خزانه‌دار توضیح داد که پرداخت مالیات از طریق ارزهای دیجیتال در یک پلتفرم ارزهای دیجیتال انجام می‌شود که به سادگی تبدیل ارز دیجیتال به فیات را سهل می‌کند.

“ما هیچ‌گاه وون، رنمینبی، فرانک، ارزهای دیجیتال یا هر ارز دیگری را برای پرداخت مالیات نمی‌پذیریم. شما باید بدهیتان را فقط با دلار آمریکا پرداخت کنید. این تنها چیزی که هم اکنون می‌پذیریم. این پلتفرم فقط امکان مبادله را فراهم کرده است و این کار قبل از پرداخت بدهی به ایالت اوهایو انجام می‌شود.”

Sprague گفت که خزانه‌داری امکان گسترش یافتن یا محدود شدن این برنامه را بررسی می‌کند.

اوهایو در جذب کردن کسب و کارهای مرتبط با ارزهای دیجیتالی و بلاک چین به دولت فعالانه تلاش کرده است. زمانی که ایالت این امکان را فراهم کرد تا کسب و کارها بتوانند مالیاتشان را با ارزهای دیجیتال پرداخت کنند، خزانه‌دار ایالتی Josh Mandel گفت که قانون‌گذاران در ایالت اوهایو برای مقبولیت ارز دیجیتال ملی کار بزرگی را انجام داده اند.

در روز ۲۱ فوریه، انجمن حسابرسی شهر اوهایو اعلام کرد که یک گروه کاری را برای بررسی مزایای بلاک‌ چین در موضوع معاملاک واقعی ملکی و انتقال اسناد زمین در چند شهر تعیین کرده است.

در اوایل دسامبر، گزارش شد که حدود ۳۰۰ میلیون دلار در بودجه اوهایو برای سرمایه‌گذاری در استارت‌ آپ‌های بلاک چین تا سال ۲۰۲۱ تعیین شده است که به معنای توسعه برنامه‌های مبتنی بر بلاک چین برای کسب و کارهای محلی، دولتی، پروژه‌های رفاهی و غیره خواهد بود.