video thumb

پیشنهاد‌های میلیون دلاری برای افزایش قیمت بیت کوین

الکس جونز (Alex Jones) نویسنده، مستندساز، تئوریست توطئه آمریکایی و همچنین فروشنده مکمل‌های غذایی به تازگی با حضور در برنامه پادکست جو روگان «  Joe Rogan Experience » در مورد آینده ارزهای دیجیتالی و قیمت بیت کوین حرف‌های جالبی زده است و آنها را آینده تبادلات مالی خواند.

الکس جونز در مورد اقتصاد ارزی که بر پایه پول نقد توسط همه دولت‌ها کنترل و مدیریت می‌شود عدم اطمینان می‌کند و اعلام می‌دارد که ” ما سازمان فدرال خصوصی را داریم که هر چیزی در آن بر مبنای ارز فیات است، نمی‌خواهم کسی را قضاوت کنم، فقط می‌گویم که باید بیشتر مراقب بود.”

 

حمایت جونز، تئوریسین توطئه راست افراطی از ارزهای دیجیتال خیلی عجیب نیست، زیرا سال گذشته استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای او منع شد، چون این فرد سیاست‌های این کمپانی‌های اجتماعی را درباره صحبت‌های انزجاری و تحریک به خشونت نقص می‌کرد.

جونر الکس در این پادکست به روگان گفت که هشت سال قبل، جورج سورس (George Soros)  به او پیشنهاد ۵ میلیون دلار برای پامپ یا همان افزایش قیمت بیت کوین یعنی همان افزایش قیمت بین کوین می‌کند. بر اساس ادعای وی، این مقدار بیت کوین در ماکزیمم قیمت سال ۲۰۱۷، ۳۸ میلیون دلار ارزش داشت اما الکس این پیشنهاد را رد می‌کند. از آنجایی که تقریبا ۲ هزار بیت کوین در بالاترین قیمت ۳۸ میلیون دلار ارزش دارد و با بازگشت به ۲۱ ماه گذشته این ارزش به ۵ میلیون دلار می‌رسد که می‌توان این ادعا را در محاسبه زمان و قیمت اشتباه در نظر گرفت.

 

چی می‌شد اگر استیون هاوکینگ جای ساتوشی ناکاموتو بود؟

اگر با دنیای ارزهای دیجیتال آشنا باشید حتما نام ساتوشی ناکاموتو طراح بیت کوین به گوشتان خورده است. اما بیت کوین به عنوان اولین و معروف‌ترین ارز دیجیتال هنوز در ذهن خیلی‌ها ناشناخته است و برای اینکه آن را به خوبی به همه بشناسیم به یک قهرمان با اعتبار و محبوبیت زیاد نیازمندیم. از همین رو اگر فرض کنیم که استیون هاوکینگ (فیزیکدان و کیهان شناس معروف بریتانیایی) جای ساتوشا ناکاموتا بود در این موقع چه تاثیری می‌توانست روی ارزش و افزایش قیمت بیت کوین داشته باشد . از آنجایی که هاوکینگ به عنوان یک فرد معروف و باهوش شناخته می‌شود به خوبی می‌توانست بسیاری از افراد را متقاعد کند که افکارشان را نسبت به بیت کوین تغییر دهند و با توجه به شناختی که هاکینگ دارند بیت کوین را بهترین ایده بدانند و به آن اعتماد کنند. علاوه بر هاوکینگ می‌توانیم از ورزشکاران یا افراد مشهور دیگری که به ارز دیجیتالی علاقه مند هستند در جهت افزایش قیمت بیت کوین کمک بگیریم تا دوباره بیت کوین به گوش جهانیان برسد.