video thumb

مهندس اجرایی سابق پی‌پال و گوگل به تیم توسعه پلتفرم بکت پیوست !

کلی لوفر (Kelly Loeffler)، مدیر عامل پلتفرم دارایی‌های دیجیتال بکت (Bakkt) طی پستی بر روی سایت Medium اعلام کرد که مهندس اجرایی سابق پی‌پال و گوگل به تیم توسعه این پلتفرم خواهد پیوست.

مایک بلاندینا (Mike Blandina) با بیش از ۲۵ سال تجربه در زمینه‌های پرداخت‌های دیجیتال، مهندسی، استراتژی و عملیات‌های اجرایی به عنوان مدیر محصولات شرکت بکت (Bakkt) منصوب شد.

بلاندینا، مدیر محصولات جدید بکت، رهبری تلاش‌های شرکت به منظور همسان کردن یک اکوسیستم قابل‌اعتماد برای دارایی های دیجیتالی با کاربردهای پرداخت را بر عهده خواهد گرفت تا به بکت برای ساخت نرم افزارهای کاربردی برای بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال کمک کند.

بلاندینا بیشتر به دلیل کار به عنوان مدیر بخش‌ پرداخت ها و مهندسی اعتبار در اپراتور جهانی پرداخت های دیجیتالی یعنی پی پال و همچنین کار به عنوان مدیر در بخش مهندسی کیف پول گوگل شهرت دارد.

به غیر از این، بلاندینا صاحب استارت آپ فین‌تک TxVia و همچنین مدیر بخش فناوری شرکت جهانی کارت هدیه و شرکت پرداخت دیجیتالی Blackhawk Network نیز بوده است.

در این اطلاعیه، مدیر عامل بکت همچنین به استخدام های مهم دیگری مانند استخدام آدام وایت (Adam White)، کارمند قدیمی شرکت کوین‌بیس، در زمینه مدیر عملیات و سرپرست حفاظت سازمانی و محصولات معامله شده در تاریخ اکتبر ۲۰۱۸ خبر داد. لوفلر (Loeffler) به استخدام بالاجی دواراستی (Balaji Devarasetty)، مدیر سابق شرکت WorldPay، نیز اشاره کرد ، که معاون مدیر تیم فنی شده است.

در اواخر ماه مارس، شرکت بکت، تام نونان (Tom Noonan)، کارشناس سابق امنیت سایبری شرکت‌های آی‌بی‌ام (IBM) و سیسکو و اندگام (Cisco and Endgame) نیز استخدام کرد.

در ماه اگوست ۲۰۱۸ بکت اعلام کرد که تائید کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) را به دست آورده است. پییش از این پلتفرم بکت گزارش داده بود که پس از سرمایه گذاری ۱۸۰ میلیون دلاری توانسته بود به مبلغ ۷۴۰ میلیون دلار درآمد داشته باشد.