video thumb

بایننس لبز (Binance Labs) مبلغ ۴۵۰۰۰ دلار به سه پروژه ی مختلف اعطا کرد

بایننس لبز (Binance Labs)، بخش سرمایه گذاری صرافی ارزهای دیجیتال بایننس طی پستی اعلام کرد که به مبلغ ۴۵۰۰۰ دلار به سه پروژه ی مختلف اعطا کرده است. در این پست اشاره شده که بخش بایننس لبز، مبلغ ۱۵۰۰۰ دلار را برای هر کدام از این سه پروژه ی متن باز، به عنوان کمک هزینه اعطا کرده است.

اولین پروژه آیرون بلی (Ironbelly) است که یک پروژه ی کیف پول موبایل متن باز، برای بلاک چین ارز گرین است که هدف آن قادر ساختن مشتریان به نگهداری و انتقال ارز دیجیتال گرین بین مردم است.

دومین پروژه ای که کمک هزینه دریافت کرده است، پروتکل پیام رسان HOPR با قابلیت حفظ حریم خصوصی است. به نظر می رسد که این محصول قصد دارد تا حریم خصوصی را به واسطه ی ارسال پیام ها از طریق چندین رله نود به گیرنده ارائه دهد.

آخرین پروژه، کیف پول کیتسون (Kitsune) با قابلیت ارتقا است. همانطور که توسط توسعه دهندگان کیفت پول کیتسون توصیف شده این کیف پول یک حساب قرارداد هوشمند است که از دارایی های دیجیتال شما در یک قرارداد واحد (آدرس) در حالی که امکان تغییر ظاهر آن، بسته به نیاز شما وجود دارد، نگهداری می کند.

گفتنی است که صندوق کمک هزینه بایننس لبز تمام این ۳ پروژه را به عنوان اولین کمک هزینه معرفی کرد و آنها را با راهنمایی و منابع ارائه شده توسط شبکه بایننس لبز به راه انداخت. فلورا سان (Flora Sun)، مدیر بایننس لبز گفت:

ما در ابتدا دیدیم که نوآوری تا چه حد به یک جامعه پویای توسعه دهندگان و کارآفرینانی بستگی دارد که ایده های خود را در سر می‌پرورانند و پروژه های جدید ایجاد می‌کنند تا محصولات جدید به بازار عرضه کنند. هرچه یک صنعت، استعدادهای بیشتری به خود جلب کند، احتمال موفقیت آن بیشتر خواهد بود و بایننس لبز امیدوار است تا استعدادهای این صنعت را در مجموعه خود داشته باشد.

ماه گذشته، دولت آرژانتین برای سرمایه گذاری مشترک در پروژه های بلاک چین که توسط بایننس لبز و صرافی لاتام اکس (LatamEx) واقع در آمریکای لاتین حمایت می شوند، موافقت کرد. وزارت تولید این کشور متعهد شده است تا بیش از ۵۰۰۰۰ دلار در هر پروژه سرمایه گذاری کرده و ۱۰ پروژه بلاک چین را در هر سال برای یک دوره ۴ ساله تامین مالی کند.

بایننس لبز، اولین مجموعه‌ی پروژه های بلاک چین خود را از برنامه انکوباسیون خود، در دسامبر سال گذشته منتشر کرد. بایننس لبز پیرو یک ماموریت امتحانی با تعداد بیش از ۵۰۰ متقاضی تنها ۸ پروژه را انتخاب کرد و به مبلغ ۵۰۰۰۰۰ دلار بودجه و منابع ضروری و راهنمایان را در احتیار هر کدام از آنها قرار داد.