video thumb

افزایش ۶۶ درصدی سود صرافی بایننس در سه ماهه اول سال جاری!

به گزارش خبرگزاری بلاک (Block)، صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال بایننس اعلام کردکه در سه ماه اول سال ۲۰۱۹، حدود ۷۸ میلیون دلار سودآوری داشته که در مقایسه با سه ماه گذشته، حدود ۶۶ درصد بیشتر است.

این ادعاهای مطرح شده از سوی بلاک از هفتمین دوره‌ی سوزاندن فصلی بایننس کوین (BNB) توسط بایننس، نشات می گیرد. بر اساس این گزارش ۲۰ درصد سود خالص صرافی در سه ماهه اول سال به خاطر سوزاندن ۸۳۰ هزار توکن BNB بوده است.

بلاک یادآور می شود که حتی اگر binance گزارشات مالی خود را منتشر نکند، سوزاندن توکن‌ها تخمین سودهای این شرکت را بسیار آسان کرده است. همچنین این گزارش حاکی از این است که در سه ماهه‌ی چهارم سال گذشته، بایننس ۴۷ میلیون دلار سود خالص داشته است.

بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، بایننس کوین در حال حاضر هفتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش کل بازار است. طبق پستی که اخیرا روی وبلاگ بایننس منتشر شد، این شرکت حدود ۵٫۸۲ درصد از کل توکن‌های BNB ذخیره شده خود را سوزانده است.

اخیرا یکی از محققین binance عنوان کرده که قیمت بیت کوین و آلت کوین به پایین ترین حد خود رسیده است. طبق گزارشات پیشین کوین تلگراف، ضرر سالیانه صرافی بیت هامب که در کره جنوبی واقع شده است، در سال ۲۰۱۸ چیزی حدود ۱۸۰ میلیون دلار می باشد.