video thumb

راه اندازی استیبل کوین USDT بر روی بلاک چین ترون !

تتر عرضه سکه‌ های خود را بر روی بلاک چین ترون (TRX) آغاز کرده است. این خبر با انتشار پستی در وبلاگ ترون اعلام شد. در واقع توسعه‌ی این سکه‌ ها نوعی بروزرسانی پروتکل مبتنی بر اومنی (OMNI) به‌ حساب می‌ آید و قرار است تا برابر با هر دلار آمریکا باشد. به این ترتیب کاربران قادر هستند تا با استفاده از قراردادهای هوشمندی که بر پایه بلاک چین ترون عمل می ‌کنند، تراکنش ‌های آنی صورت دهند.

این گزارش عنوان می کند که به‌ وسیله پروتکل مبتنی بر ترون و با بهره‌ مندی از برنامه ‌های غیرمتمرکز (DApps)، امکان همگام‌ سازی به وجود آمده است، این اقدام به کاربران اجازه می دهد تا در سراسر شبکه ترون، ارزهای فیات را با یکدیگر به ‌صورت آنی تبادل کرده و تراکنش‌ های خود را انجام دهند.

بنا بر گزارش ‌ها، ترون قصد دارد که با صرافی‌ هایی همچون هیوبی (Huobi) در سنگاپور، اوککس (OKEx) در هنگ کنگ و چند صرافی دیگر از ۳۰ آوریل تا اوایل آگوست همکاری داشته باشد.

ترون و تتر، در اوایل ماه مارس سال جاری از همکاری خود برای معرفیUSDT در شبکه ترون خبر دادند. پس‌ از آن و طی یک کنفرانسی مطبوعاتی اعلام شد که تتر در تلاش است تا بلاک چین را برای شرکای سازمانی و سرمایه گذاران نهادی قابل پذیرش کند.

تتر که چندین بار مورد انتقاد نیز قرارگرفته، به صدور توکن‌ هایی متهم است که بیش از پشتوانه دلاری‌ خود آنها را به صرافی بیت فینکس می ‌فرستد. پس از احضاریه ‌ای که توسط مقام قانون ‌گذار در ایالات‌متحده برای بیت فینکس و تتر صادر شد، این شرکت تقاضای حسابرسی غیررسمی را صادر کرد و سپس مشخص شد که این استیبل کوین میزان قابل قبولی از دلار آمریکا را به عنوان پشتوانه در اختیار دارد.