video thumb

سامسونگ به دنبال توسعه بلاک چین و توکن ارز دیجیتال!

یک منبع ناشناس در روزهای قبل، به خبرگزاری کوین دسک در کره جنوبی خبر داد که شرکت سامسونگ، غول فناوری‌ های الکترونیک کره ‌ای، احتمالا در حال توسعه‌ی بلاک چین عمومی-خصوصی و توکن ارز دیجیتال خودش می باشد.

این پروژه که انجام قسمتی از آن به عهده‌ی بخش اختصاص داده شده به بلاک چین این شرکت است، شامل شبکه‌ی اصلی بلاک چین مبتنی بر اتریوم (ETH) به همراه یک دارایی جدید به نام سامسونگ کوین (Samsung Coin) خواهد بود.

این منبع آگاه به برنامه‌ های این شرکت، به خبرگزاری کوین دسک اظهار داشت: ما انتظار داریم که سامسونگ کوین در بازار عرضه شود، اما هنوز در مورد مسیر آن تصمیمی گرفته نشده است.

در حالی که این خبر به طور رسمی تائید نشده است، اما به نظر می رسد که شرکت سامسونگ به فعالیت‌ های گسترده‌ی خود در حوزه‌ های بلاک چین و ارزهای دیجیتال ادامه می‌ دهد.

هفته‌ی گذشته، این شرکت در راستای اعتقادش به سودآوری بلندمدت این پدیده‌ی نوظهور، روی کیف پول تلفن‌ های همراه هوشمند زن‌ گو (ZenGo)، مبلغ ۴ میلیون دلار سرمایه‌ گذاری انجام داد.

نکس لجر (Nexledger)، محصول موجود مبتنی بر بلاک چین شرکتی سامسونگ، همچنان از سوی شرکت‌ های موجود در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌ گیرد که اخیرا نیز توسط شرکت ماهیندرا (Mahindra)، غول فناوری هند نیز مورد استفاده قرار گرفت.

در عین حال، این محصول مبتنی بر اتریوم، احتمالاً عناصر بلاک چین‌ های عمومی و خصوصی را با یکدیگر ترکیب می‌ کند، اما هنوز جزئیات دقیقی در این رابطه در دست نیست.

این منبع آگاه همچنین اعلام کرد که در حال حاضر، به بلاک چین خصوصی می ‌اندیشیم، هرچند، هنوز چنین چیزی تائید نشده است.

“همچنین ممکن است، در آینده یک بلاک چین عمومی باشد، اما من فکر می کنم که این یک ترکیبی از بلاک چین های عمومی و خصوصی است.”

 

 

دانلود اپلیکیشن ارزجو در گوگل پلی:

دانلود اپلیکیشن ارزجو به صورت مستقیم:

دسترسی به فروشگاه ارزجو:

فروشگاه ارزجو