سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

تجدیدنظر توسعه‌دهندگان و کارآفرینان در مورد شبکه اتریوم با راه‌اندازی بایننس‌چین!

صرافی ارزهای دیجیتال بایننس، هفته گذشته خبر راه اندازی بایننس چین را اعلام کرد. بایننس چین، پلتفرم بلاک چین بومی بایننس است که عرضه، تبادل و استفاده از دارایی های دیجیتال را تسهیل می کند. جدا از این واقعیت که بایننس چین دنیایی جدید از قابلیت ها را به روی ارزهای دیجیتال می گشاید، پروتکل BEPs بایننس چین تفاوت های معناداری نیز با پروتکل ERC-20 شبکه اتریوم دارد که در حال حاضر در فضای ارزهای دیجیتال غالب است.

به عنوان مثال، استاندارد BEP2 عرضه توکن های ارزهای دیجیتال را که قادر به اتصال به هر آلت کوین دیگری هستند را ممکن می‌سازد که با استانداردهای کنونی که تنها توکن های متصل به اتریوم و بیت کوین اینگونه هستند، متفاوت می باشد. بایننس چین شامل ویژگی های دیگری نظیر ایجاد ارز، سوزاندن، انتقال و فریز کردن توکن ها نیز می باشد.

در زیر، لیستی از پروژه های موجود را مشاهد می کنید که از زمان راه اندازی بایننس چین به آن انتقال داده شده اند:

  • BNB
  • NOW
  • MITH
  • PHX
  • AWC

بایننس کوین (BNB)

بدون شک بایننس کوین از شبکه اتریوم به بایننس چین، به عنوان ارز بومی این پلتفرم منتقل شده است. بایننس کوین در بایننس چین همان هدفی را دنبال می کند که اتریوم در شبکه خود به عنوان پرداخت برای تراکنش های شبکه دارد.

توکن های بایننس در اصل توکن ERC-20 هستند که در حال حاضر، برای تبدیل شدن به توکن BEP2 به بایننس چین منتقل شده اند. انتظار می‌رود، افرادی که در حال حاضر دارای بایننس کوین ERC-20 هستند، این توکن ها را به آدرس جدید سپرده بایننس چین ارسال کنند. سپس بایننس خود به طور خودکار توکن هایERC-20 آنها را به توکن های BEP2 تبدیل خواهد کرد.

هفته گذشته، بایننس اعلام کرد که ۵ میلیون توکن ERC-20 را سوزانده و توکن های بومی BEP2 را به کیف پول های بایننس چین اختصاص داده است. توکن های قدیمی بایننس ERC20 به منظور مدیریت تامین در شبکه های بایننس و اتریوم سوزانده شدند. با این حال، تجارت بایننس کوین در بایننس چین تا زمانی که اولین دسته BNB تبدیل نشود و نقدینگی کافی برای حمایت از معاملات وجود نداشته باشد، آغاز به کار نخواهد کرد.

CHANGENOW -NOW

ChangeNow، یک صرافی ارزهای دیجیتال است که انجام مبادلات ثبت نشده را با توکن خود که NOW نام دارد و بر روی بایننس چین فعال خواهد شد و در صرافی غیرمتمرکز بایننس لیست می شود، تسهیل می کند. ChangeNow، بایننس چین را به دلیل مزیت های استراتژیک انتخاب کرده است. به این ترتیب ChangeNow انتقالات را بدون پرداخت کارمزد تراکنش تسهیل می کند.

ChangeNow یک نظم ترکیبی را ارائه می دهد و نیمی از توکن هایش را بر روی بلاک چین اتریوم باقی می گذارد و نیم دیگر توکن های خود را به بایننس چین منتقل می کند. ChangeNow به صاحبان توکن خود اجازه می دهد تا توکن هایERC20 خود را بسوزانند و آنها را به نسخه سازگار BEP2 تبدیل کنند.

چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، بنیانگذار و مدیرعامل بایننس، نیز حمایت خود را از توکن NOW به عنوان اولین توکن لیست شده در صرافی غیرمتمرکز بایننس اعلام کرد.

Mithril -MITH

Mithril (MITH) نیز به زنجیره بایننس منتقل می شود. Mithril یک پلتفرم غیرمتمرکز رسانه اجتماعی است که افراد را برای تولید محتوا از طریق این سیستم ترغیب می کند و به تولید کنندگان محتوا، توکن MITH پاداش می دهد. Mithril هفته گذشته طی یک پست در وبلاگ خود اعلام کرد که پروژه خود را به بایننس چین منتقل می کند تا از این طریق کاربرانش، امنیت، سرعت و رابط کاربری پلتفرم غیرمتمرکز بایننس را تجربه کنند.

Mithril یادآور می شود که تمرکز بایننس چین بر قابلیت استفاده، امنیت، همراه با سرعت باورنکردنی انجام بلاک ها در یک ثانیه، باعث شده تا انتقال به بایننس چین به عنوان یک برنامه مهم استراتژیک در این سه ماهه باشد.

سپرده گذاری و برداشت توکن های Mithril در صرافی بایننس به مدت ۱۲ ساعت معلق خواهد شد و طی این مدت انتقال آغاز می شود. پس از آن کاربران می توانند توکن هایMithril خود را به عنوان یک پیشگام در عرصه معامله‌ی ارزهای دیجیتال به کیف پول های سازگار با BEP2 در صرافی غیرمتمرکز بایننس ارسال کنند.

Red Pulse Phoenix -PHX

رد پولس نیز اعلام کرده است که بخش بزرگی از اکوسیستم توکن های خود را به بایننس چین منتقل می کند. Phoenix ، پلتفرمی برای ارتباط بین محققان با مصرف کنندگان و همچنین یک توکن برای مدیریت IP محافظت شده، اثبات ایجاد و مالکیت است.

به عنوان بخشی از برنامه انتقال، Red Pulse Phoenix ، یک توکن BEP2 جدید، با نام PHB را بر روی اکوسیستم بایننس چین راه اندازی خواهدد کرد. همچنین قصد دارد در نهایت توکن های NEP-5 PHX را به توکن های BEP2 PHB انتقال دهد. توکن های قدیمی PHX در صرافی متمرکز بایننس تا زمان انتقال، همچنان قابل معمله خواهند بود. توکن های جدید PHB نیز در هر دو صرافیBinance.com و Binance DEX معامله می شوند.

کاربران بایننس که در حال حاضر توکن های PHX را در Binance.com نگهداری می کنند می توانند منتظر انتقال توکن هایشان به PHB باشند. کل توکن های PHB و PHX به عنوان توکن های در گردش برای Red Pulse Phoenix باقی خواهد ماند و مجموع آنها به عنوان ارزش بازار این توکن ها محسوب می شود.

Atomic Wallet -AWC

اتمیک یک کیف پول چند منظوره است که انتقالات همتا به همتا را با اتمیک بین ۲۰ بلاک چین و توکن پیاده سازی می کند و در حال حاضر اعلام کرده که از اولین پروژه هایی است که به بایننس چین منتقل می شود.

اتمیک عنوان کرده که در کیف پول اتمیک جدید، پشتیبانی کاملی از بایننس چین و توکن بایننس ارائه خواهد داد. توکن AWC آن نیز در صرافی غیرمتمرکز بایننس لیست خواهد شد. با این حال اتمیک توکن های AWC قبلی ERC20 خود را حفظ خواهد کرد. اما توکن های جدید آن بر روی پروتکل BEP2 بایننس قرار دارند. برای مدیریت توکن ها، اتمیک ۵۰ میلیون توکن AWC که بر اساس پروتکل ERC20 هستند را خواهد سوزاند که در حدود ۵۰درصد از کل توکن های ارائه شده بر روی شبکه اتریوم می باشند.

جالب توجه است که کاربران می توانند، توکن های AWC روی ERC20 و BEP2 را به هم تبدیل کنند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location