video thumb

آغاز شراکت ترون و بایدو/غول آی‌تی چین وارد بازار ارزهای دیجیتال شد

رسانه‌های فعال در زمینه بازار ارزهای دیجیتال از آغاز شراکت تجاری میان شرکت ارزهای دیجیتالی ترون (TRON) با شرکت بزرگ چینی «بایدو» که نسخه چینی گوگل در این کشور به حساب می‌آید خبر دادند. این در‌‌حالیست که هیچ یک از دو شرکت مذکور هنوز به طور رسمی این خبر را تایید نکرده‌اند.

به گزارش ارزجو، سایت خبری «کوین نس» با انتشار گزارشی در این خصوص و بدون اشاره به جزئیات این شراکت تجاری میان دو شرکت، مدعی شده که خبر رسمی آغاز این شراکت هفته آینده از سوی «بایدو کلاود» که شرکت حافظه ابری زیر مجموعه بایدو به حساب می‌آید منتشر خواهد شد.
لازم به ذکر است «جاستین سان» مدیر عامل شرکت ترون جمعه هفته گذشته با انتشار توئیتی از انجام فرآیند شراکت تیم خود با یک شرکت بزرگ صنعتی خبر داده و ارزش این شراکت جدید تجاری را ده ها میلیون دلار ذکر کرده بود.
گفتنی است شرکت تولید ارزهای دیجیتال ترون در جولای سال ۲۰۱۷ در سنگاپور راه اندازی شده است. این شرکت دو دفتر اصلی دیگر در پکن و سان فرانسیسکو و بیش از ۱۰۰ کارمند در اختیار دارد. همچنین بسیاری از نیروی انسانی ترون از سوی شرکت های بزرگ چینی همچون علی بابا، تنسنت و بایدو تامین شده‌‌اند.

همچنین بخوانید: خرید ارز دیجیتال ، خرید بیت کوین ، خرید اتریوم ، خرید تتر ، خرید ترون ، خرید شیبا اینو ، خرید پرفکت مانی ، خرید لونا کلاسیک