سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

ارائه دو دلیل برای توجه به بلاک چین و ارزهای دیجیتال!

لیست عناوین این مطلب

اگر تحت هر شرایطی اخبار مربوط به فناوری را دنبال می کنید، احتمالا واژه های نظیر بیت کوین، ارزهای دیجیتال و بلاک چین را نیز شنیده اید. با این حال، احتمالا با یک تعریف درست و قابل فهم از فناوری بلاک چین روبرو نشده اید. بعضی از خبرگزاری ها به اشتباه از اصلاح ارز دیجیتال استفاده می کنند و فهم آن را برای مخاطب دشوارتر می سازند.

با این حال، فناوری بلاک چین به طور بالقوه تاثیرات عمده ای بر حریم خصوصی، تجزیه و تحلیل مشتری، مدیریت هویت، زنجیره تامین، خرید DOOH و بسیاری از صنایع دیگر دارد. حتی اگر این فناوری گیج کننده و ناپایدار نیز باشد، با این حال، دلایل زیادی برای حفظ فناوری بلاک چین وجود دارد، به ویژه برای کسانی که در این فضای نمادین دیجیتال فعالیت دارند، چراکه بلاک چین، تبلیغات و محتوا را با تغییراتی روبرو می کند.

در ابتدا ما شما را با چند تعریف روبرو خواهید کرد:

بلاک چین

اساسا بلاک چین یک دفتر غیرمتمرکز است که می تواند سوابق تغییرناپذیری از هر تراکنش را شامل شود. این فناوری برای ارزهای مجازی مانند بیت کوین بسیار مفید است، زیرا می تواند هنگامی که کاربران سعی دارند تا بیت کوین خود را به صورت هم زمان در دو مکان مختلف خرج کنند، از ایجاد «هزینه های دوگانه» جلوگیری به عمل آورد.

سایر صنایع نیز دریافته اند که یک دفتر غیرمتمرکز و غیرقابل تغییر می تواند در زمینه های متعددی مفید باشد که از جمله‌ی آنها عبارتند از:

  • ردیابی و برچسب گذاری موارد در زنجیره تامین.
  • ایجاد قراردادهای مالی خودکار.
  • تائید هویت کاربران.
  • خودکارسازی تراکنش های بزرگ بانکی.
  • بلاک چین می تواند به دگرگونی در تبلیغات نیز کمک کند.

تبلیغات

اول از همه اینکه، بلاک چین می تواند تاثیرگذاری یک تبلیغ را تضمین کند.

یکی از شرکت های VODXS از صفحه نمایش های دیجیتالی استفاده می کند تا هنگامی که مشتریان در حال شستشوی دستان خود هستند به آنها تبلیغات ارائه دهد. در انتها، تاثیری که بلاک چین بر روی مشتری گذاشته را ثبت می کند تا شواهد مستقیمی دال بر اثربخشی آن ارائه شود.
بلاک چین می تواند از طرق دیگر نیز بر روی تبلیغات تاثیرگذار باشد:

  • جلوگیری از تقلب و پرداخت هزینه دوگانه با تبلیغات.
  • قراردادهای هوشمند بلاک چین برای اجرای قراردادهای تبلیغاتی.

بازارهای غیرمتمرکز برای خرید و فروش تبلیغات DOOH.

(DOOH، رسانه ای است که روی صفحه نمایش هایی که در مکان های عمومی قرار دارند، ظاهر می شود.)

بلاک چین می تواند محتوای صفحه نمایش های دیجیتالی را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

محتوا

بلاک چین می تواند به افزایش تعامل و ایجاد محتوا برای کاربران صفحه نمایش های دیجیتالی کمک کند.

در بخش تعامل با محتوا، بلاک چین می تواند کاربران را برای تعامل با یک صفحه نمایش، ترغیب کند.

“یک صفحه نمایش دیجیتال را تصور کنید که کاربران را تشویق می کند تا با ایجاد تبلیغ در رسانه های اجتماعی خود مقدار ثابتی کارت اعتباری ارزهای دیجیتال دریافت کنند. رابرت توماس، مدیر بازاریابی در رسانه های باز عنوان کرد که این شکل از توکن سازی میان مشاغل و مشتریان تنها می تواند با یک قرارداد هوشمند صورت بگیرد.

این قرارداد هوشمند به کاربران کارت اعتباری ارزهای دیجیتال پاداش می دهد که می توانند از آن در فروشگاه ها استفاده کنند.

بلاک چین همچنین به طور عمده می تواند روند ایجاد محتوا را دموکراتیک کند. یک بازار غیرمتمرکز را تصور کنید که در آن هنرمندان کارهای خود را به طور خاص در صفحه نمایش های دیجیتالی به اشتراک می گذارند.

هنرمندان آثار خود را در بلاک چین به ثبت برسانند تا بتوانند برای کارهای خود اعتبار دریافت کنند و از این طریق کاربران نهایی می توانند افق دید خود را با دریافت بازخوردهای سازنده از چند نفر به جای یک نفر گسترش دهند.

گفتنی است که فناوری بلاک چین همچنان به سمت هدف خود در حال حرکت است، چراکه هنوز هم یک فناوری جوان است. برای به دست آوردن بینش بیشتر در مورد بلاک چین می توانید، اشتراک خبرگزاری های مربوط به فناوری بلاک چین را خریداری کنید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location