video thumb

حمایت نامزد ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا از بلاک چین و ارز دیجیتال

یانگ (Yang) کاندیدای ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ می گوید که بلاک چین و ارز دیجیتال به بخش بزرگی از آینده ایالات متحده تبدیل می شود

ارزجو: به گزارش بلومبرگ (Bloomberg) در تاریخ ۱۵ می، اندرو یانگ (Andrew Yang) کارآفرین و کاندیدای ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ او گفته است که بلاک چین باید به بخش بزرگی از آینده آمریکا تبدیل شود.

یانگ که در کنفرانس کانسنس (Consesus) در نیویورک سخنرانی می کرد و همان کسی است که به خاطر مواضعش در زمینه ثروت سازی پیشروی جهانی شناخته شده، او در این مورد گفت:

«من فکر می کنم که بلاک چین باید به بخش بزرگی از آینده ما تبدیل شود اگر من به کاخ سفید راه پیدا کنم در زمینه جامعه ارزهای دیجیتال به دستاوردهای بزرگی دست پیدا خواهیم کرد.»

یانگ که اعلام کرده است به تازگی توانسته از گزینش کمیته ملی دموکراتیک عبور کند و ۶۵ هزار تأمین کننده مالی، در مرحله اول مناظرات کاندیدا ها دارد. همچنین موسسه شرکت ونچر فور امریکا (venture for America) نیز می‌ باشد که یک شتابدهنده غیرانتفاعی برای استارت آپ‌ هایی محسوب می ‌شود که به تازگی در برخی شهرها در حال راه‌اندازی هستند.

در ماه آوریل او یک چارچوب ملی برای قانون بندی ارزهای دیجیتال به عنوان بخشی از کمپین انتخاباتی ریاست جمهوری خود منتشر کرده و خواستار شفافیت بیشتر در مورد آژانس های قانون‌ گذاری فدرال شده بود.

او در مصاحبه ای با بلومبرگ در طول این کنفرانس گفت که او ساختار حمایت و استفاده از ارزهای دیجیتال را بر اساس قوانین امنیتی موجود، پایه‌گذاری خواهد کرد و افزود:

«ما تنها باید قوانین مسیر را تعیین کنیم. ما باید بدانیم که کدام آژانس مسئولیت ارزهای شخصی را به عهده خواهد داشت. این درست نیست که همیشه وقتی یک ارز دیجیتال جدید به بازار وارد می شود، سردرگم باشیم که از کدام قوانین در این زمینه باید پیروی کنیم.»

بلومبرگ اشاره می کند که با اینکه یانگ به شخصه صاحب ارزهای دیجیتال نیست، با این حال بارها اشاره کرده است که در شرکت هایی که در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت می کنند، سرمایه گذاری کرده است.

همچنین کمپین یانگ، بیت کوین (Bitcoin) اتر (Ether) و دیگر ارزهای دیجیتال را از جولای ۲۰۱۸ می پذیرد.

همان‌ طور که در گزارش کوین تلگراف (Cointelegraph) آمده است درست در ناحیه مقابل انتخاباتی او، سناتور الیزابت وارن (Elizabeth Warren) قرار گرفته که منتقد سرسخت ارز های دیجیتال و عرضه اولیه سکه ها است.

جان مک ‌آفی (John McAfee) از مدافعان پروپاقرص ارزهای دیجیتال نیز ادعا کرده است که میل دارد در رقابت سال ۲۰۲۰ حضور داشته باشد با این حال احتمالا باید کمپین انتخاباتی خود را از راه دور و بر روی قایق خود در آب‌ های بین المللی هدایت کند، زیرا او به خاطر اتهامات مالیاتی، تحت تعقیب مقامات مالیاتی آمریکاست.