video thumb

بیت فینکس از توکن صرافی جدید خود رونمایی کرد

صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال بیت فینکس Bitfinex طی بیانیه رسمی این شرکت، توکن جدید خود با نام Unus SED LEO را در تاریخ ۱۷ مه معرفی کرد.

ارزجو: این توکن برای انواع فعالیت های صرافی قابل استفاده خواهد بود و از تاریخ ۲۰ مه در صرافی بیت فینکس در برابر تتر (USDT)، بیت کوین (BTC)، اتر (ETH)، دلار آمریکا و ای او اس‌ها EOS، معامله خواهد شد.

سند این پروژه که در تاریخ ۱۰ ماه مه منتشر خواهد شد، لئو LEO را به عنوان “یک توکن کاربردی در قلب اکوسیستم آی فینکس iFinex توصیف می کند. آی فینکس شرکت مادر بیت فینکس است. آی فینکس معتقد است که یک زیرساخت قوی‌تر و مستقل‌تر فراهم می کند و از خدمات وب آمازون به مرکز داده‌ای که خود آن را طراحی کرده مهاجرت کرده است.

بیت فینکس گزارش داده که یک میلیارد دلار آمریکا تتر (USDT)،‌ بیت کوین و برای این توکن در طی عرضه اولیه خود کسب کرده است.
همانطور که اخیرا توسط کوین تلگراف Coin telegraph گزارش شده است، دیوان عالی نیویورک اخیرا به بیت فینکس و پروژه استیبل کوین stable coin مرتبط با تتر Tether اجازه داده است که به فعالیت تجاری خود حتی در زمان در جریان بودن پرونده هایش در دادگاه، ادامه دهد.

دادستان کل نیویورک ادعا کرده بود که شرکت بیت فینکس مبلغ ۸۵۰ میلیون دلار از دست داده و پس از آن از وجوه تتر برای پوشش دادن مخفیانه آن استفاده کرده است. بیت فینکس با نادرست بودن این ادعای دادستان کل نیویورک به اتهامات پاسخ داد و گفت که در مورد این پرونده در دادگاه خواهد جنگید:  “و مطمئن باشید که ما به شدت ادعاهای دروغین که توسط دفتر دادستانی کل نیویورک در پرونده آنها نوشته شده است را به چالش خواهیم کشید… به ویژه ما می خواهیم به شما اطمینان دهیم که ادعایی که ما ۸۵۰ میلیون دلار از دست دادیم به طور قطعی اشتباه است.