video thumb

سیرکل گزارش تایید ذخیره مالی استیبل کوین را منتشر کرد

سیرکل (Circle) استارتاپ گلدمن ساکس (Goldman Sachs) ممیزی شخص ثالث استیبل کوین خود یعنی یو اس دی کوین (USD Coin) را منتشر کرد. این کمپانی اعلام کرده است که این آپدیت در یک پست وبلاگی در ۱۷ می منتشر شده است.

ارزجو: یو اس دی کوین یک توکن بر روی اتریوم با استاندارد ERC20 می باشد که اولین بار در ماه می سال گذشته معرفی و در سپتامبر وارد بازار شد.

طبق اعلامیه این هفته، میزان ارز فیات در دسترس این استیبل کوین، به وسیله شرکت شیکاگویی گرانت تورنتون (Grant Thornton LLP) مورد بررسی قرار گرفته و برآورد شده است.

در گزارش این شرکت اعلام شده که در تاریخ ۳۰ آوریل ۲۰۱۹ در ساعت ۱۱: ۵۹ دقیقه شب به زمان استاندارد اقیانوس آرام، تعداد ۲۹۳۱۸۴۱۷۴ یو اس دی کوین تولید شده و این شرکت دارای ۲۹۳۳۵۱۳۷۴ دلار ذخیره پولی می باشد. این شرکت اعلام کرد که در تاریخ ذکر شده، توکن‌ های USDC از میزان بالانس موجودی دلار، تجاوز نکرده است.

بر اساس اطلاعات کوین مارکت کپ (Coin Market Cap) بازار سرمایه USDC در حال حاضر بیش از ۳۵۹ میلیون دلار می باشد و به میزان ۴۰ درصد از مقداری که در یک ماه گذشته گزارش شده بود، فراتر رفته است.

در انتهای ماه آوریل وکلای کمپانی استیبل کوین تتر (Tether) اعلام کرده‌اند که این سکه فقط برای تولید سه فصل دیگر، ذخیره مالی در اختیار دارد.

بر طبق گزارش دیروز کوین تلگراف (Coin Telegraph) فیس ‌بوک شرکت تکنولوژی مالی جدیدی را با نام لیبرا نتوورکز (Libra Networks LLC) ایجاد کرده تا بر روی استیبل کوین فیس بوک کار کند.

در هفته گذشته فرانسوا ویلروی دی گالهاو (Francois Villeroy de Galhau) یکی از مسئولان بانک فرانسه علاقه این بانک را به استیبل کوین اعلام کرد و اینکه این بانک پیشرفت ها را با علاقه زیر نظر گرفته است.