video thumb

بنیاد اتریوم اعلام کرد: اختصاص ۳۰ میلیون دلار برای توسعه شبکه!

طی بیانیه رسمی، بنیاد اتریوم اعلام کرد که در سال آینده ۳۰ میلیون دلار برای رویکرد سه جانبه ای جهت توسعه شبکه اتریوم اختصاص داده است.
این هزینه طبق سه دسته بندی اختصاص داده شده است که عبارت است از ۱۹ میلیون دلار برای پروژه های آینده، پروژه های فعلی ۸ میلیون دلار و برای پشتیبانی از توسعه دهندگان ۳ میلیون دلار. بیشتر این سرمایه به پروژه های Ethereum 2.0 نظیر تیم های کلاینت، تحقیق، اسناد و ارتباطات، و پروژه های لایه دوم مانند پلاسما تعلق گرفته است.

پروژه پلاسما (Plasma) ابتدا توسط ویتالیک بوترین و جوزف لوبین در سال ۲۰۱۷ ارائه شد و یک راهکار مقیاس پذیر برای شبکه با استفاده از قراردادهای هوشمند مستقل می باشد. طبق مقاله سفید این پروژه، پلاسما (Plasma) احتمالا شبکه بلاک چین را قادر می سازد که بتواند مقدار قابل توجهی از برنامه های مالی غیرمتمرکز را در سراسر جهان نشان دهد.

بنیاد اتریوم ابتدا این بودجه ۳۰ میلیون دلاری را در نشست ConsenSys در تاریخ ۱۰ می اعلام کرد. مدیر اجرایی Aya Miyaguchi سپس عنوان کرد که این بنیاد قصد دارد تا مشارکت های آکادمیک را به اتریوم بیاورد که احتمالا محققان و توسعه دهندگان سطح بالا را جذب می کند و به تیم ها و سازمان های علمی کمک می کند.

چنانچه در گذشته توسط کوین تلگراف گزارش شده است، بنیاد Ethereum در اواخر ماه آوریل از انتشار مجدد وب سایت خود خبر داد که به عنوان یک منبع برای محتوای اتریوم ایجاد شده توسط جامعه، مانند اسناد و آموزش برای استفاده از ابزار اتریوم می باشد.