سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بیت کوین ممکن است وارد بازار صعودی ۲ یا ۳ ساله شود

مدیر عامل شرکت مورگان کریک (Morgan Creek) گفت که بیت کوین ممکن است وارد بازار صعودی ۲-۳ ساله شود

ارزجو: بیت کوین ممکن است دوباره وارد بازار صعودی ۲-۳ ساله شود. این یک پیش ‌بینی است که آنتونی پومپلیانو (Anthony Pompliano) مدیر عامل شرکت مورگان کریک دیجیتال (Morgan Creek digital) انجام داده است.

 

دلار آمریکا به همراه بیت کوین به پیش می‌رود؟

طی یک مصاحبه در تاریخ ۱۴ می ۲۰۱۹، پومپالیانو تایید کرد که نرخ بیت کوین و دلار به هیچ چیزی وابسته نیستند. قیمت بقیه ارز ها و املاک بهادار، وابسته به عواملی مانند درآمد، تولید ناخالص داخلیGDP ، نرخ سود و غیره می ‌باشد.

جیسن چوی (Jason Choi): « بیت کوین به هیچ چیزی وابسته نیست دلار آمریکا هم چنین وضعیتی را دارد.»

با این حال بسیاری، دلار آمریکا را نیز به اندازه معروف ترین ارز دیجیتال دنیا، مستقل نمی ‌دانند. برای مثال یکی از کاربران توییتر به نام چارلز برن (Charles Burn) اشاره می کند که:

بهتر است کاملاً واقع بین باشیم. دلار آمریکا به دولت آمریکا وابسته است و همچنین به تمام نیروی نظامی و اقتصادی آن نیز وابستگی دارد.

و یکی از کاربران ردیت (Reddit) می پرسد در صورتی که پرداخت مالیات در ایالات متحده صورت نگیرد، آیا باز هم دلار آمریکا می تواند به عنوان قدرتمند ترین ارز در سراسر جهان شناخته شود؟

 

بازگشت دوباره بازار صعودی بیت کوین

در همین مصاحبه CNBC، پمپلیانو به سرمایه گذاران توصیه می کند که بر روی بیت کوین سرمایه گذاری کنند و آن را در سرمایه‌ گذاری ‌های خود، لحاظ کنند. زیرا بیت‌کوین یک ارز دیجیتال سود آور و غیر وابسته می باشد.

پمپلیانو همچنین توضیح می دهد که بازار صعودی بیت‌کوین در حال بازگشت است. صرافی های بیت کوین در حال حاضر بیشترین حجم رد و بدل این ارز دیجیتال را دارند که در آینده به ۱/۲ میلیارد دلار آمریکا خواهد رسید. در عین حال سرمایه گذاران خرده پا، همانند موسسات مالی از جمله فیدلیتی (Fidelity) در حال بازگشت به بازار ارز های دیجیتال می باشند.

بالاتر از همه این‌ ها جنگ تجاری بین ایالات متحده و چین نیز به افزایش قیمت بیت‌کوین کمک می کند. زیرا بیت‌کوین به عنوان یک منبع ارزشمند امن در این زمینه محسوب می ‌شود‌

پمپلیانو نتیجه گیری می کند که ما آخرین مرحله بازار نزولی را رد کرده و در حال حاضر وارد بازار صعودی شده‌ایم. در صورتی که حتی ۲-۳ سال این بازار صعودی ادامه پیدا کند، من به هیچ عنوان شگفت ‌زده نخواهم شد.

او در مورد عرضه بیت‌کوین نیز توضیح می دهد که در حال حاضر ۷۶ درصد از کل مقدار بیت کوینی که باید به بازار عرضه شود، تولید شده است. پمپلیانو کمیاب شدن بیت‌کوین را نیز یکی از عوامل افزایش قیمت بیت کوین معرفی می کند.

در واقع همان طور که چهار سال یک بار، مقدار دستمزد برای استخراج بلوک های بیت‌کوین نصف می ‌شود، در می ۲۰۲۰ نیز این اتفاق رخ می دهد. این مسئله باعث کاهش استخراج و در نتیجه کاهش عرضه بیت کوین شده و در صورتی که تقاضا برای بیت کوین ثابت باقی بمانند، همین عوامل باعث افزایش قیمت بیت‌کوین خواهد شد.

به گزارش بیت کوینیست، مدل سهام در جریان (stock-to-flow) نشان می‌دهد که کمیاب بودن و افزایش قیمت بیت کوین، ارتباط مستقیمی با هم دارند و قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۲۰ به ۵۵ هزار دلار می رسد.

در حال حاضر قیمت بیت کوین در حدود ۸ هزار دلار است. این مدل توضیح می دهد که چگونه بازار می تواند قیمت بیت کوین را در جریان هلوینگ بعدی، افزایش دهد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location