video thumb

آخرین رده بندی ارزهای دیجیتال در چین: ای او اس (EOS) جایگاه اول را به دست آورد، بیت کوین در جایگاه ۱۲ قرار گرفت

چین آخرین رده بندی ارزهای دیجیتال خود را در ۲۳ می انجام داد و ای او اس توانست بالاترین جایگاه این رده بندی را به خود اختصاص دهد. بیت کوین سه درجه بالاتر آمد.

ارزجو: این رده بندی که اسپانسر دولتی دارد، هر بلاک چین را از لحاظ ۳ ویژگی دسته بندی می کند: تکنولوژی، اپلیکیشن و نوآوری. پس از ای او اس پنج ارز برتر بعدی ترون (tron)، اتر (ether)، استیم (steem) و اونتولوژی (ontology) هستند.

با اینکه بیت کوین در دنیای ارزهای دیجیتال تسلط زیادی دارد، در این رده بندی در جایگاه دوازدهم قرار گرفته. این ارز دیجیتال از لحاظ خلاقیت، امتیاز خوبی آورده ولی از لحاظ تکنولوژی پایه، از ای او اس عقب‌ تر است.

این دسته بندی به وسیله مرکز اطلاعات و پیشرفت صنعت با همکاری وزارت صنعت و تکنولوژی اطلاعات چین تهیه و منتشر شده است. این دوازدهمین دوره رده‌بندی است و به روز رسانی ها در هر دو ماه یک بار، انجام می ‌شود

ای او اس، از ژوئن ۲۰۱۸ تا به حال همیشه جایگاه اول را داشته در حالی که ترون توانسته از فوریه ۲۰۱۹ تا به حال در جایگاه دوم قرار بگیرد. مشاغل مختلف در چین در حال بررسی بلاک چین های مختلف هستند. در هفته گذشته شرکت علی بابا از برنامه‌ های خود برای استفاده از این تکنولوژی در سیستم ‌های هوشمند خود خبر داد. در عین حال سایت جی دی JD.com تقاضای حق امتیاز برای بیش از ۲۰۰ بلاک چین را داده است.