video thumb

یک تحلیلگر عنوان کرد: صعودی شدن قیمت لایت‌ کوین پس از نصف‌شدن پاداش استخراج!

در هفته گذشته، لایت کوین منجر به صعود قیمت ارزهای دیجیتال شد و به بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال نیز کمک کرد تا با افزایش قیمت روبرو شوند. انتظار می رود که در ماه های پیش رو، لایت کوین بالاترین عملکرد را در میان دارایی های دیجیتال از خود نشان دهد، چراکه سرمایه گذاران آماده هالوینگ (نصف شدن پاداش استخراج) می شوند.

با این حال، یک تحلیلگر ارزهای دیجیتال نسبت به لایت کوین بسیار مطمئن می باشد، وی عنوان می کند که چنین موضوعی بسیار واضح است و شک و شبهه ای نسبت به آن وجود ندارد.

وجود دلایل بسیار دال بر صعودی شدن قیمت لایت کوین پس از نصف شدن پاداش استخراج

همانطور که بیت کوین همچنان به افزایش صعودی خود ادامه می دهد، بازار سایر ارزهای دیجیتال به پایین ترین حد خود نسبت به بیت کوین رسیده است. اما در هفته گذشته، تمایلات صعودی جدید در مورد لایت کوین و نصف شدن پاداش استخراج آن در آینده که رویدادی است که پاداشی را که ماینرها برای اعتبار هر بلاک دریافت می کنند، کاهش می دهد، باعث شده است که بازار  این ارز دیجیتال نیز روندی صعودی داشته باشد.

در حالی که دلیل بسیاری از این افزایش قیمت ها، نصف شدن پاداش استخراج است، یک تحلیلگر ارزهای دیجیتال عنوان کرد که نسبت به لایت کوین شک و شبهه ای وجود ندارد.

همانطور که انتظار می رود، این تحلیلگر به نصف شدن پاداش استخراج به عنوان دلیل اولیه برای بالارفتن قیمت ارز دیجیتال ایجاد شده توسط چارلی لی (Charlie Lee) اشاره کرد و گفت: همه نصف شدن پاداش های استخراج قبلی، قیمت ارزهای دیجیتال را به شدت تحت تأثیر قرار داده اند.

از دلایل دیگر این امر، این واقعیت است که لایت کوین هیچ خط مقاومتی برای بالاتر رفتن از ۱۲۵ دلار بعد از شکست ۱۱۰ دلار ندارد. لایت کوین نیز به موازات بیت کوین، ۱۰ دلار دیگر افزایش یافت تا به بالای ۱۲۱ دلار برسد.

و در حالی که وی انتظار ادامه دار بودن افزایش قیمت ها در یک بازار کلی را دارد، همچنین پیش بینی می کند که قیمت لایت کوین در آینده نیز بیشتر افزایش یابد. وی هشدار می دهد که بازار با نوسان روبه روست و او یک معامله گر خطرپذیر بوده  و درخواست می کند که از نظریه ‌ی او برای خرید استفاده نشود.

نصف شدن پاداش استخراج به معنی لایت کوین کمتر برای ماینرها و تقاضا برای عرضه بیش از حد است

با این حال، در امورد اهمیت نصف شدن پاداش استخراج پیش رو و تاثیری که می تواند در آینده بر روی قیمت لایت‌کوین داشته باشد، هیچ شکی وجود ندارد.

تا نصف شدن پاداش استخراج لایت کوین کمتر از ۷۰ روز باقی است و همانطور که به این زمان نزدیک می شویم، سرمایه گذاران نیز شروع به جمع آوری سرمایه مورد نظر خود کرده اند.

پس از نصف شدن پاداش استخراج، پاداش ماینرها برای تائید تراکنش هایی که بر روی شبکه انجام می دهند، از ۲۵ لایت‌کوین به ۱۲٫۵ لایت کوین کاهش پیدا می کند. هر رویداد نصف شدن پاداش استخراج، تعادل میان عرضه و تقاضا را از بین می برد و باعث افزایش قیمت لایت کوین می شود. بیت کوین نیز یک دارایی دیجیتال دیگر است که چنین رویدادی را تجربه می کند. گفتنی است؛ همانطور که قیمت دارایی های دیجیتال به طور قابل توجهی افزایش می یابد، منجر به کاهش از پیش تعیین شده نیز می شود.