video thumb

کاهش ناچیز بیت کوین و بازار سهام ایالات متحده!

در روز گذشته (چهارشنبه، ۲۹ ماه می) بیشتر ارزهای دیجیتال برتر با کاهش قیمت ناچیزی روبرو شدند چراکه بیت کوین همچنان با قیمت بالای ۸۰۰۰ دلار معامله می شود.

با توجه به گزارش کوین مارکت کپ، بیت کوین با چیزی حدود ۴ درصد کاهش در حال حاضر با قیمت ۸۷۴۲٫۷۹ دلار معامله می شود. با نگاهی به نمودار هفتگی بیت کوین، متوجه می شوید که این ارز دیجیتال در طول این هفته با ۸٫۵۵ درصد افزایش روبرو بوده است.

نمودار هفت روزه‌ی بیت کوین، منبع: کوین مارکت کپ

همانطور که کوین تلگراف گزارش داده است، تعداد کیف پول هایی که بین ۱۰۰۰ تا ۱۰،۰۰۰ بیت کوین (BTC) نگهداری می کنند، از زمان فروپاشی بازار زمستانی این ارز دیجیتال به میزان قابل توجهی افزایش یافته است، که این مسئله، نشان دهنده جمع‌آوری قابل ملاحظه‌ی این ارز دیجیتال در هنگام کاهش قیمت است.

اتر (ETH) نیز به عنوان بزرگ ترین آلت کوین از نظر ارزش بازار در چنین موقعیتی قرار دارد، و در حال حاضر ارزش بازار آن حدود ۲۶٫۶ میلیارد دلار می باشد. ارزش بازار ریپل (XRP)، دومین آلت کوین بزرگ نیز چیزی معادل ۱۸٫۵ میلیارد دلار می باشد.

داده های کوین مارکت کپ نشان می دهد که اتریوم طی ۴۸ ساعت گذشته با تغییر چندانی روبرو نبوده است. در زمان نگارش این مقاله، قیمت حدود ۲۸۳ دلار می باشد. قیمت این ارز دیجیتال نیز در طول این هفته حدود ۶ درصد افزایش یافته است.

نمودار هفت روزه‌ی بیت کوین، منبع: کوین مارکت کپ

ConsenSys، شرکت بلاک چینی در تاریخ ۲۴ ماه می یک بلاک چین و توسعه دهنده برنامه غیرمتمرکز جدید با عنوان Job Kit عرضه کرد تا از این طریق باعث بالا بردن انگیزه‌ی توسعه دهندگان بلاک چین اتریوم برای ورود به بازار شود.

ریپل در طول ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۳ درصد رشد داشته است و در حال حاضر در حدود ۰٫۴۴۹ دلار قیمت دارد. در طول این هفته، این ارز دیجیتال با رشد بیش از ۳۸ درصدی روبرو بوده است.

نمودار هفت روزه‌ی بیت کوین، منبع: کوین مارکت کپ

در میان ۲۰ ارز دیجیتال برتر، بیت کوین اس وی، یکی از ارزهایی بوده که با رشد عمده ای روبرو شده، به این ترتیب که روزانه بیش از ۲۰ درصد افزایش قیمت داشته است.

در زمان نگارش این مقاله، ارزش بازار کلی سرمایه‌ی تمامی ارزهای دیجیتال ۲۷۲٫۹ دلار بوده که ۹ درصد بالاتر از چیزی است که هفته‌ی گذشته گزارش شد.

نمودار هفت روزه‌ی بازار کلی سرمایه، منبع: کوین مارکت کپ

در بازار های سنتی، بازار سهام ایالات متحده تا کنون، با ضررهای زیادی روبرو بوده است. چراکه S&P 500 حدود ۰٫۸۴ درصد کاهش پیدا کرده و نزدک نیز ۰٫۳۹ درصد کاهش داشته است. از سوی دیگر، شاخص نوسان CBOE نیز ۴٫۹۱ درصد پایدارتر شده است.