سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

اضافه شدن بخش ارزهای دیجیتال در قوانین نوشتاری سال ۲۰۱۹ خبرگزاری آسوشیتدپرس

خبرگزاری آسوشیتد پرس (associated press) بنگاه خبری نیویورک روز گذشته در توییتر اعلام کرد که آخرین نسخه قوانین نوشتاری این خبرگزاری بخشی را به ارزهای دیجیتال اختصاص داده است.

ارزجو: با توجه به قوانین جدید نوشتاری در آسوشیتد پرس، نویسندگان باید از استاندارد حرفه‌ای پیروی کنند که در آن هنگامی که به سیستم ارزهای دیجیتال اشاره دارند، از حروف بزرگ در اول اسم آن استفاده کنند، ولی وقتی که در مورد توکن ‌ها صحبت می کنند، باید از حروف کوچک در اول اسم آنها استفاده نمایند. دو جمله زیر به عنوان نمونه ارائه شده است:

«دولت می‌خواهد بیت کوین (Bitcoin) اتریوم (Ethereum) و دیگر ارزهای دیجیتال را قانون ‌گذاری کند. او با استفاده از بیت کوین (bitcoin) توانست به صورت آنلاین یک جارو برقی بخرد.»

این مثال ها از شیوه نامه (استایل بوک) سال ۲۰۱۹ این خبرگزاری در مورد ارزهای دیجیتال برداشته شده است. یکی از قوانین دیگری که خبرنگاران در مورد ارزهای دیجیتال باید رعایت کنند، این است که ارزهای دیجیتال را نباید به عنوان «کریپتو» (crypto) عنوان کنند و باید حتما از کلمه کریپتو کارنسی cryptocurrency استفاده شود تا با عبارت کریپتو گرافی (cryptography) اشتباه گرفته نشود.

علاوه بر ارز دیجیتال این استایل بوک شامل قوانینی در مورد بلاک چین و بیت کوین نیز می باشد که چه عباراتی در مورد آن ها باید استفاده شود و توضیح می دهد و چگونه به یکدیگر مرتبط هستند.

سال گذشته آسوشیتد پرس با پلتفرم خبرنگاری سیویل (Civil) برای محافظت از مطالب این خبرگزاری، با استفاده از تکنولوژی بلاک چین شروع به همکاری کرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location