video thumb

تتر استیبل کوین خود را در بلاک چین ای او اس منتشر میکند

تتر (Tether) اعلام کرده است که استیبل کوین دلار تتر (USDT) را بر روی بلاک چین ای او اس با همکاری بلاک. وان (Block.one) منتشر میکند

ارزجو: تتر، ای او اس را به شبکه های اتریوم و ترون اضافه کرد. در یک مصاحبه مطبوعاتی تتر اعلام کرد که ای او اس، بلاک چین بعدی برای میزبانی استیبل کوین usdt می باشد. قبلا نیز این استیل کویین بر روی بلاک چین اتریوم (Ethereum) و ترون (TRON (ارائه شده بود. بخشی از این پست می ‌گوید:

«با توجه به انتشار موفقیت آمیز تتر در اومنی (Omni) و اتریوم، خوشحال هستیم که اعلام کنیم شبکه ای او اس را نیز به لیست بلاک چین هایی که تتر را پشتیبانی می‌کنند، اضافه کرده‌ایم.

بر اساس این اعلامیه، این کمپانی قرارداد هوشمند ای او اس (EOS) را برای ارائه استیبل کوین خود در نظر گرفته است.

در این اظهار نظر همچنین مشخص شد که مشخصاتی مانند انجام تراکنش با سرعت بیشتر و مقیاس پذیری بلاک چین ای او اس، عامل مهمی برای تصمیم گیری تتر برای انتشار استیبل کوین خود بر روی این شبکه بوده است.

در اوایل سال ۲۰۱۸، تتر از پروتکل اومنی به پروتکل اتریوم به روز رسانی شد و این مسئله باعث شد صورتحساب ها با هزینه کمتر و تراکنش ‌های سریع ‌تر به انجام برسد. با وجود مشاجراتی بین این کمپانی و بیت فینکس (BitFenix) توکن، USDT همچنان بیشترین استفاده را در بازار در میان دیگر استیبل کوین ها دارد.

 

سرعت بالاتر برای تراکنش ‌های خرد و قابلیت همکاری بلاک چین

ژان لویی ون در ولد (Jean Louis Van der velde) نماینده ارشد تتر می ‌گوید: «خیلی خوشحالیم که قدم بعدی در جهت سیر تکاملی تتر را برداشته ایم. با ترکیب کردن پتانسیل تتر و ای او اس، توانسته ایم قدم بلندتری به سمت قابلیت همکاری بلاک چین برداریم و قرار گرفتن در خط مقدم این پیشرفت، احساس بسیار عالی به ما می ‌دهد که می تواند تعهد ما را برای ایجاد بلوغ بیشتر در حوزه ارزهای دیجیتال به ارمغان بیاورد.

قابلیت همکاری بلاک چین ‌ها، یعنی توانایی انتقال آزادانه دیتا در شبکه های مختلف بلاک چین که یکی از اهداف اساسی حوزه ارز دیجیتال کنونی می باشد. با این حال با وجود مکانیزم های اجماع، ضرورت عملکرد های ارتباطی در حال حاضر به نظر غیرقابل دسترس می ‌آیند.

ارائه USDT در تتر، در میان دیگر پلتفرم ها یکی از تلاش های این کمپانی برای بهبود وضعیت قابلیت همکاری بلاک چین ‌ها می باشد. همچنین این کمپانی می گوید که چنین حرکاتی قالبی را ایجاد می کنند که سرعت و کیفیت را برای تراکنش‌ ها ایجاد می نماید.

بر طبق اخبار منتشر شده، این همکاری می‌تواند نکات منفی این دو کمپانی را در مرکز توجه قرار دهد. با اینکه اختلاف نظرهایی ممکن است در زمینه جزئیات متفاوت وجود داشته باشند، ولی هر دوی آنها با اتهامات مشابهی اعم از عدم شفافیت کافی و کمبود عدم تمرکز در زمینه ارزهای دیجیتال، روبرو هستند.

از هنگامی که اخبار ارائه توکن ها در شبکه ای او اس منتشر شده است، ای او اس به میزان ۳ درصد افزایش قیمت داشته و با قیمت ۷/۳۶۰۶۴+۰/۲۷ دلار به خرید و فروش رسیده است. البته ممکن است هیچ ارتباط خاصی بین افزایش قیمت ای او اس و این اعلامیه وجود نداشته باشد، زیرا این آلت کوین در ۲۴ ساعت گذشته در بخش سبز بازار حضور داشته است.