video thumb

شرکت اپل تصمیم دارد پکیج رمزنگاری کریپتو کیت را در کنفرانس آینده رونمایی کند

اپل تصمیم دارد در کنفرانس توسعه‌دهندگان جهانی (WWDC) به ارائه ابزارهای رمزنگاری بپردازد، این اخبار را کمپانی اپل در ۵ ژوئن اعلام کرد.

ارزجو: در یک جلسه که چهارشنبه در مورد همین موضوع برگزار می‌شود و با عنوان «رمزنگاری و اپلیکیشن های شما» می باشد. اپل از ابزار جدیدی با نام کریپتو کیت (cryptoKit) رونمایی می کند که در آپدیت ios13 وجود دارد.

کریپتو کیت در ابتدا بر روی توسعه‌دهندگان متمرکز می شود و به آنها اجازه می ‌دهد تا اپلیکیشن هایی با پشتیبانی، عملکرد و امنیت بیشتر بسازند.

در توضیحات نوشته شده که این سیستم رمزنگاری، اطلاعات کلی و اطلاعاتی که مورد نقل و انتقال قرار می ‌گیرند را، به روشی شفاف قالب گیری می کند. این عملکرد با تنظیماتی ساده قابل استفاده می باشد. با این حال ممکن است بخواهید کارهای بیشتری برای محافظت از اطلاعات کاربرانتان انجام دهید. کریپتو کیت یک قلب سوئیفت (Swift) جدید است که عملکردهای رمزنگاری را آسان تر از قبل می سازد، چه بخواهید به سادگی به محاسبه هش بپردازید یا مشغول به کار بر روی پروتکل پیشرفته تری باشید.

اجلاس پیش رو، مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است از این ‌رو که آنها می خواهند بدانند آیا اپل رویکرد خود را نسبت به دوری گزیدن از صنعت ارزهای دیجیتال تغییر داده است یا خیر.

حرکات کوچکی مانند قرار دادن نمادهای SF در اپلیکیشن ها که با فونت سانفرانسیسکو اپل هماهنگ هستند، و استفاده از لوگو بیت کوین در این هفته از دید کاربران پنهان نمانده است.

در عین حال در یک ماه گذشته کیف ارز دیجیتال اسپند (Spend) به کاربران اپل پی (Apple pay) اجازه داد با استفاده از حدود ۲۰ ارز دیجیتال، به پرداخت‌های دیجیتال توسط موبایل خود بپردازند.

یکی از مؤسسان اپل یعنی استیو وزنیاک (Steve Wozniak) سال گذشته یک صندوق سرمایه گذاری برای بلاک چین در نظر گرفت.