video thumb

یک شرکت سرمایه گذاری بلاک چین بر روی لیست ترمینال بلومبرگ قرار می ‌گیرد

بر اساس اخباری که روز گذشته در چهارم ژوئن منتشر شده است، یک شرکت سرمایه گذاری جایگزین بلاک چین که بدهی های تجاری را توکنیزه می ‌کند بر روی ترمینال بلومبرگ (Bloomberg terminal)  لیست خواهد شد.

ارزجو: کادنس (Cadence) به عنوان اولین ارز دیجیتالی است که توانسته شناسه جهانی ابزار مالی (FIGI) را به دست بیاورد. افراد حرفه‌ای که از ترمینال بلومبرگ برای تحقیقات در مورد ارائه و انجام معاملات استفاده می کنند، می توانند از آن بهره ببرند.

این کمپانی، سرمایه‌گذاران را به پروژه هایی که نیاز به پول برای پر کردن خلأ های موقت در میزان سرمایه خود دارند، معرفی می کند. در وب‌ سایت آن گفته شده که کمترین میزان سرمایه گذاری، ۵۰۰ دلار می باشد، که برای شرکت کنندگان فرصت مشارکت در سازمان ها را فراهم می آورد.

در حال حاضر کادنس در نسخه پرایوت بتا خود، ادعا کرده است که پلتفرم آن به سرمایه‌گذاران اجازه می دهد درآمد راکد خود را چند برابر کنند و در مقابل فراز و نشیب بازار ایستادگی نمایند. هر معامله ای در طول یک سال به سوددهی می ‌رسد و این کمپانی قصد دارد سودهای سالانه را بیش از ۱۰ درصد در اختیار سرمایه گذاران قرار دهد.

ریچارد رابینسون (Richard Robinson) رئیس بخش استاندارد دیتا و استراتژی بلومبرگ می‌گوید:

«شناسه جهانی ابزار مالی (FIGI) برای ارز های دیجیتال مثالی طبیعی و ساده از یک ابزار بومی استاندارد می باشد. این مسئله نشان می‌دهد که FIGI را می توان حتی به ابزارهای مالی جدیدتر ترجیح داد.»

در ماه ژوئن گذشته ترمینال بلومبرگ شروع به قرار دادن شاخص ارز دیجیتال هوبی (Houbi) در لیست خود کرد که عملکرد ۱۰ ارز دیجیتال برتر در این صرافی را نشان می دهد.