video thumb

پلتفرم خرید و فروش ارز دیجیتال اوکی ‌کوین خدمات خود را گسترش داده و یک دفتر نیز در کشور مالت افتتاح کرده است

طبق گزارش هایی که در چهارم ژوئن منتشر شده، پلتفرم ارز دیجیتال اوکی کوین (OKcoin) به تازگی خدمات خود را افزایش داده و یک دفتر در مالتا افتتاح کرده است.

ارزجو: اوکی کوین خدمات خود را به مشتریان غیر آمریکایی خود نیز ارائه می دهد که حالا می توانند یورو نقل و انتقال دهند. همچنین می توانند در مقابل یورو ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین (Bitcoin)، اتر (Ether) و بیت کوین کش (Bitcoin cash) خریداری نمایند. بر طبق این پست این صرافی تصمیم دارد تعداد ارزهای دیجیتالی که می ‌توان آنها را در مقابل یورو مبادله کرد را در آینده افزایش دهد.

اوکی کوین علاوه بر گسترش تجارت خود، یک دفتر نمایندگی در مالتا به همراه بلاک چین چیلیز، افتتاح کرده است. این دفتر نمایندگی جدید در هماهنگی با قانون ارزهای دیجیتال که به وسیله مقامات رسمی سرویس‌های مالی مالتا قانون‌گذاری شده است، به فعالیت می پردازد. جوان گاوریلوویک (Johvn gavrilovic) مدیر کل بخش اروپای اوکی کوین در این باره می ‌گوید:

«اروپا برای تغییرات بازار ارزهای دیجیتال، اهمیت اساسی دارد. اروپا خانه بسیاری از ایده های خلاقانه برای نوآوری و و تغییرات در سیستم مالی سراسر جهان می باشد، در حالی که رویکرد متوازنی در زمینه قانون گذاری نیز دارد.»

در نوامبر گذشته اوکی کوین، در آرژانتین سرویس های خرید و فروش ارزهای دیجیتال در مقابل ارزهای فیات را راه اندازی کرد. همچنین از برنامه‌هایی برای گسترش سرویس‌های خود در آمریکای لاتین نیز پرده برداشت و دیگر ارزهای فیات را به لیست خود در ماه هایی که پیش رو داشت، اضافه کرد. در آن هنگام این کمپانی به دنبال افتتاح دفتر خود در بوینس آیرس و انتخاب تیمی برای پشتیبانی پیشرفت در این منطقه داشت.

همانطور که به تازگی گزارش شده است، استار زیو (Star Xu) موسس اوکی کوین و ارز دیجیتال این صرافی با نام اوکی ‌اکس (OKEx) اعلام کرده است که گروه اوکی، همکاری خود را با کمپانی بلاک چین پرایم تراست (Prime Trust) آغاز کرده است که به این کمپانی اجازه می دهد استیبل کوین مخصوص خود را منتشر نماید.