سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

تام لی: قیمت بیت‌ کوین می‌تواند در کمتر از ۵ ماه به ۴۰ هزار دلار برسد!

به نظر می‌ رسد که تام لی (Tom Lee) همچنان نسبت به آینده‌ی بیت‌ کوین امیدوار است و قصد ندارد که از اشتراک‌ گذاری دیدگاه های مثبت خود دست بردارد. وی در مصاحبه‌ی اخیر خود با وی ژائو (Wei Zhou)، مدیر مالی صرافی بایننس، یک بار دیگر پیش‌ بینی‌ های خوش بینانه معروف خودش (شاید خوش‌ بینانه‌‌ترین دیدگاه خود تا به امروز) را ارائه کرد.

از نظر این تحلیل‌گر مالی شناخته شده، اگر قیمت بیت ‌کوین به اندازه‌ی کافی افزایش بیابد، روند صعودی بعدی بسیار قوی‌تر از آنچه خواهد شد که در سال ۲۰۱۷ رخ داده است. وی در رابطه با این موضوع اظهار داشت:

من فکر می‌کنم که فومو (ترس از دست دادن فرصت‌ها) هنگامی آغاز می شود که قیمت بیت کوین از مرز ۱۰ هزار دلار عبور کند، در این حالت روند حرکت از ۱۰ هزار دلار به ۲۰ هزار دلار بسیار سریع و خشن خواهد بود.

این تحلیلگر در ادامه توضیح داد که این روند افزایشی بسیار سریع خواهد بود، که این روند افزایشی مطابق با رفتار عادی این بازارهاست. لی معتقد است، در صورتی که بیت‌ کوین بتواند مقاومت تاریخی ۱۰ هزار دلار را شکسته و از آن عبور کند، این ارز دیجیتال می‌تواند در کمتر از نیم سال از قیمت ۱۰ هزار دلاری به قیمت ۴۰ هزار دلار افزایش یابد. وی عنوان کرد:

اگر بیت‌ کوین بتواند به نحوی موفق شود که از مرز ۱۰ هزار دلار عبور کند، به احتمال زیاد می‌تواند در کمتر از ۵ ماه به ارزش ۴۰ هزار دلار نیز دست پیدا کند.

لی به وی ژائو توضیح داد: زمانی که بازار ارزهای دیجیتال به سطوح قیمتی برسد که کمتر تجربه شده است (حدود ۳٪ از دوره های گذشته)، بازار ارزهای دیجیتال به بالاترین سطوح قیمتی خواهد رسید.

در حال حاضر، نقطه مقاومت در برابر شروع این رقم ۱۰ هزار دلار اعلام شده است. در طول تاریخچه‌ی پیدایش بیت ‌کوین، این ارز دیجیتال، ۸۷ روز بالاتر از این قیمت مبادله شده است، که متناسب با محدوده‌ی تعیین شده توسط آقای لی می ‌باشد.

آقای لی، به خاطر موضع بسیار خوش‌ بینانه خود شناخته می‌شود، گرچه برخی پیش‌ بینی‌ های او با شکست مواجه شده‌اند، با این حال او همواره از استدلال‌ های خود حمایت می‌ کند. وی در سال ۲۰۱۸ مجبور به بازبینی پیش‌ بینی‌ های خودش شد و قیمت پیش‌بینی شده برای بیت ‌کوین در انتهای همان سال را کاهش داد. در نهایت پش از شکست پیش ‌بینی‌ های آقای لی، وی با انتشار پستی در توئیتر توضیح داد که به طور موقت از ارائه هرگونه پیش‌ بینی در رابطه با قیمت بیت ‌کوین خودداری خواهد کرد.

با این حال، تحلیل ‌گران دیگر نیز دیدگاه‌های تام لی را به اشتراک می گذارند؛ اما اغلب این تحلیل ‌گران به جای تکیه کردن بر تجزیه و تحلیل فنی، بیشتر بر اساس اصول پایه فعالیت می‌ کنند. به عنوان مثال افرادی همچون مکس کیسر (Max Keiser)، تیم دراپر (Tim Draper)، مایک نووگراتز (Mike Novogratz) و برادران وینکلوس از جمله افرادی هستند که معتقدند، بیت‌ کوین در آینده‌ای نه چندان دور جایگزین طلا شده و یا حداقل تبدیل به یک رقیب اصلی برای طلا خواهد شد.

در حال حاضر، بیت کوین با حدود قیمت ۷۹۰۰ دلار مبادله می‌شود. پس از یک روند صعودی قوی که باعث شد ارزش این ارز دیجیتال تا مرز ۹ هزار دلار نیز افزایش پیدا کند، دستکاری قیمت ‌ها که ادعا شده نتیجه‌ی انتقال حجم عظیمی از توکن ها در بازار بوده، باعث شد که ارزش این ارز دیجیتال بیش از ۱۰۰۰ دلار کاهش پیدا کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location