سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

معاملات ارز دیجیتال پی پال در ایالات متحده فعال می شود

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که معاملات و پرداخت های ارز دیجیتال

گفتنی است که پی پال در نهایت قصد دارد تا پرداخت های ارز دیجیتال را در دسترس ۲۶ میلیون بازرگان در سطح جهان قرار دهدیک نماینده به کوین تلگراف گفت که پی پال در روزهای آینده دسترس عمومی به سرویس های ارز دیجیتال را به اطلاع مشتریان ایالات متحده می رساند.

Dan Schulman، مدیرعامل پی پال خاطرنشان کرد که تغییر جهت به سوی حمایت از ارز دیجیتال به وسیله آنچه وی به عنوان یک حرکت “اجتناب ناپذیر” به سمت ارزهای مجازی می داند، انجام شد. وی در ادامه خاطرنشان کرد:

این تغییر جهت به سمت اشکال دیجیتال ارز اجتناب ناپذیر است و مزایای آشکاری را از لحاظ شمول مالی و دسترسی، کارایی، سرعت و انعطاف پذیری سیستم پرداخت ها و توانایی دولت برای پرداخت سریع وجوه به شهروندان به ارمغان می آورد.”

انتظار می رود که سرویس های جهانی مورد انتظار در ابتدای سال ۲۰۲۱ همراه با پرداخت های ارز دیجیتال از Venmo راه اندازی شوند. پی پال در ابتدا برنامه خود را برای ادغام ارز دیجیتال در حدود سه هفته پیش اعلام کرد. انتشار این اعلامیه منجر به افزایش قیمت بیت کوین شد.

پی پال به عنوان بخشی از سرویس های ارز دیجیتال خود، اولین Bitlicense مشروط را از وزارت خدمات مالی نیویورک، یکی از قانون گذاران مالی در ایالات متحده دریافت کرد. بسیاری خاطرنشان کردند که شرایط خدمات ارز دیجیتال پی پال مستلزم آن است که کوین های خریداری شده از طریق این پلتفرم قادر به ترک آن نخواهند بود و به احتمال زیاد این امر به عنوان بخشی از مصالحه با قانون گذاران در آوردن خدمات ارز دیجیتال به چنین پایگاه کاربری گسترده ای می باشد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location