video thumb

Galaxy Digital آماده راه‌اندازی یک صندوق جدید بیت کوین در کانادا !

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital) در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ در حجم معاملات صندوق بیت کوین خود رشد چشمگیری داشته است. گفننی است که گلکسی دیجیتال، یک بانک ارز دیجیتال

طبق اعلامیه منتشر شده از سوی گلکسی دیجیتال، این پلتفرم برای راه اندازی صندوق عمومی بیت کوین (BTC) در این کشور با شرکت سرمایه گذاری بزرگ کانادایی CI Global Asset Management همکاری کرده است.

صندوق بیت کوین Galaxy CI یک صندوق سرمایه گذاری closed-end می باشد که هدف آن ارائه مالکیت بیت کوین به صاحبان کالاست. در این اطلاعیه ذکر شده است که این صندوق با استفاده از دارایی های صندوق بر اساس قیمت های شاخص Bitcoin Bloomberg Galaxy مستقیماً در بیت کوین سرمایه گذاری خواهد کرد.

در حالی که CI GAM مدیریت صندوق جدید بیت کوین را بر عهده خواهد داشت، Galaxy Digital به عنوان زیرمجموعه آن عمل خواهد کرد، به این معنی که کلیه معاملات بیت کوین BTC را از طرف صندوق انجام خواهد داد.

براساس این اطلاعیه، این صندوق جدید به صورت “بهترین تلاش در هر یک از استان ها و سرزمین های کانادا” ارائه می شود.

به غیر از صندوق Bitcoin Bitcoin CI ، Galaxy Digital تعدادی صندوق بیت کوین مانند صندوق Galaxy Bitcoin و صندوق Bitcoin Institutional Bitcoin راه اندازی کرده است. این شرکت همچنین چندین صندوق مبتنی بر ارزهای دیجیتال دیگر مانند EOS را اداره می کند.

لازم به ذکر است که این صندوق جدید بیت کوین اندکی پس از آن معرفی شد که گلکسی دیجیتال از افزایش حجم معاملات خود در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ خبر داد. همانطور که گزارش شد، این شرکت با رشد ۷۵ درصدی در حجم معاملات خود در سه ماهه سوم ۲۰۲۰ نسبت به سال گذشته ، به ۱٫۴ میلیارد دلار در حجم معاملات خود رسیده است.