video thumb

دومین مرد ثروتمند مکزیک، ۱۰ درصد از سهام خود را در بیت کوین سرمایه‌گذاری می‌کند

گزارش های منتشر  شده حاکی از آن است که یکصد و شصت و ششمین فرد ثروتمند در جهان عنوان کرد که در بیت کوین

این میلیاردر ویدئویی را که در “یک کشور لاتین” گرفته شده به اشتراک گذاشته و نشان می دهد که بانک ها کیسه های زباله پر از پول کاغذی را به سطل زباله پرتاب می کنند. وی ادعا کرد که “پول کاغذی هیچ ارزشی ندارد” و در ادامه افزود: “به همین دلیل خوب است که همیشه در پرتفوی سرمایه گذاری خود تنوع داشته باشیم.”

به نظر می رسد این ویدئو نشان می دهد که کیسه های زباله حاوی بولیوار ونزوئلا می باشند، از جمله ۱۰ هزار اسکناس بولیوار صادر شده در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ .

چند ساعت بعد از آن، پلیگو سپس در توئیت دیگری کتاب الگوی بیت کوین (The Bitcoin Pattern) را توصیه کرد و عنوان کرد که “بیت کوین، شهروندان را از مصادره دولت محافظت می کند” و از سرمایه گذاری خود بر روی ارزهای دیجیتال خبر داد و عنوان کرد: (طبق ترجمه ارائه شده توسط گوگل، در این توئیت آمده است:)

“امروز من BITCOIN PATTERN را توصیه می کنم، این کتاب بهترین و مهم ترین کتاب برای درک # بیت کوین است. بیت کوین از شهروندان در برابر سلب مالکیت توسط دولت محافظت می کند. بسیاری از مردم از من سوال می کنند که آیا بیت کوین دارم، بله. من ۱۰ درصد از سبد سهام خود را بر روی این ارز دیجیتال سرمایه گذاری کرده ام. “

Crypto Twitter با خوشحالی به این خبر که یکصد و شصت و ششمین شهروند ثروتمند جهان در بیت کوین سرمایه گذاری چشمگیری انجام می دهد، واکنش نشان داد. دن هلد از کراکن نیز اعلام کرد که “سرمایه گذاری نهادی در حال شتاب است.”

پلیگو به هلد پاسخ داد و عنوان کرد که پذیرش نهادی از زمان راه اندازی Bitcoin Investment Trust شرکت Grayscale در سال ۲۰۱۶ به تدریج آشکار شده است.

این میلیاردر همچنین اشاره کرد که ۹۰ درصد باقی مانده از سهام وی “در استخراج کنندگان فلزات گرانبها” سرمایه گذاری شده است.

پلیگو در سال ۱۹۵۵ در مکزیکو سیتی متولد شد و بنیان گذار و رئیس Grupo Salinas است که کسب و کارهای رسانه ها، ارتباطات از راه دور، امور مالی و خرده فروشی را تحت مالکیت خود دارد.

سالیناس همچنین رئیس TV Azteca، دومین تولیدکننده بزرگ برنامه های اسپانیایی زبان در سراسر جهان، و دومین شرکت رسانه ای بزرگ در مکزیک می باشد.