video thumb

استفاده از اتریوم برای کارت های شناسایی جدید در یکی از ایالت های سوئیس

یکی از ایالت های سوئیس که به راه اندازی سیستم ارزهای دیجیتال ، معروف است در حال راه اندازی یک سیستم هویتی مبتنی بر اتریوم

یکی از ایالت های سوئیس از اتریوم برای کارت های شناسایی جدید استفاده خواهد کرد

ایالت زوگ هفته پیش اعلام کرد که از ماه سپتامبر شروع به ارائه سرویس هویت دیجیتال از طریق یک برنامه جدید می کند که یک آدرس رمز نگاری شده را به کارت های شناسایی افراد مرتبط می کند. شهروندان محلی باید با مراجعه به سازمان های دولتی، هویت خود را تایید کنند.
در سیستم غیرمتمرکز بلاک چین قابلیت دست کاری و عوض کردن هویت کاربران نیست بنابراین این فناوری کمک زیادی به کم شدن آمار جرم و جنایت و یا فساد های مالی می کند.

زوگ قصد دارد که به تلاش های زیاد خود را در رابطه با ارزهای دجیتال و بلاک چین ادامه دهد .با توجه به اظهارات ترجمه شده ، راه ای قدیمی “بسیار پیچیده بودند و امروزه از نظر فنی منسوخ شده اند”.

دُلفی مولر- فرماندار ایالت زوگ سوئیس

دُلفی مولر، فرماندار ایالت زوگ، درباره این پروژه گفت:

“ما می خواهیم یک هویت الکترونیکی واحد – نوعی گذرنامه دیجیتال – برای همه برنامه های کاربردی ممکن بسازیم. وبا استفاده از بلاک چین این سیستم متمرکز و با واسطه نخواهد بود”

مولر اضافه کرد که زوگ قصد دارد تا بهار آینده یک رای گیری دیجیتالی به جای استفاده از کاغذ رای گیری، برگزار کند.
این ایالت که به بهشت مالی جهان مفروف است، با هدف جذب شرکت های تجاری به سوئیس، تبدیل به یک مرکز بزرگ از ارزهای دیجیتال و بلاک چین شده است.