video thumb

برنامه های شرکت GMO ژاپن برای فروش دستگاه های ۷ نانومتری ماینینگِ بیت کوین توسط فروش توکن

GMO، غول اینترنت ژاپن، از برنامه اش برای به فروش رساندن دستگاه های ماینینگ نسل آینده اش (د که مجهز به تراشه های ASIC (مدارهای مجتمع با کابرد خاص) ۷ نانومتری است) از طریق استارتاپ های عرضه اولیه سکه (ICO)

GMO بر روی ICO برنامه ریزی می کند

GMO، غول اینترنت ژاپن، چهارشنبه اعلام کرد که تجارت ماینینگ بیت کوین را در سال آینده با راه اندازی یک استارتاپ عرضه اولیه سکه (ICO) راه اندازی خواهد کرد. این شرکت اعلام کرد که هدف اش از فروش توکن، “به فروش رساندن دستگاه های ماینینگ

ما توکن ها را به عنوان روشی برای خرید دستگاه های ماینینگ نسل آینده عرضه خواهیم کرد

برنامه های شرکت GMO ژاپن برای فروش دستگاه های 7 نانومتری ماینینگِ بیت کوین توسط فروش توکن

در حال حاضر ژاپن هیچ قانون مشخصی برای تنظیم ICOها ندارد. اما قوانینی وجود دارد که می تواند برای فروش توکن ها اِعمال شود. برای مثال، ممکن است آن ها جزء بازار فروش اوراق بهادار دسته بندی شوند و تحت قوانین فعلی اوراق بهادار قرار گیرند.

GMO در اطلاعیه اش بیان کرده که:

“ما قوانین و مقرراتی را که تحت قوانین فعلی نظیر قوانین سرویس های پرداخت، قوانین مالی و قوانین مربوطه به مبادلات و صرافی ها برای ما کاربردی و قابل اجرا باشند به کار می گیریم.” “و هنگام طرح ریزی برای بازار فروش توکن ها، بر حفاظت از منافع خریداران توکن و ذینفعان واقف هستیم.”

در اواخر ماه سپتامبر(مهر)، صرافی سکه ای به نام جی ام او کوین(GMcoin) ثبت و جزء یکی از یازده صرافی اولی بود که حق ثبت توسط آژانس خدمات مالی (FSA) ارائه داد.

تجارت ماینینگ بیت کوین GMO

در حال حاضر GMO ، در حال توسعه ی تراشه های ۷ نانومتری ASIC با همکاری شریکی است که فناوری طراحی تراشه های نیمه هادی را در اختیار دارد. این پروژه، اولین بار در ماه سپتامبر رونمایی شد. به گفته ی ماساتوشی کوماگای (Masatoshi Kumagai)، مدیر گروه GMO، این شرکت برای سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد ینی(۳۵۴ میلیارد تومانی) در چند سال آتی بر روی عملیات ماینینگ و همچنین تحقیق و توسعه ی تراشه های ماینینگ ۷، ۵ و ۳٫۵ نانومتری برنامه ریزی می کند.
این شرکت علاوه بر بهره برداری از مرکز ماینینگ در اروپای شمالی، یک تجارت ماینینگ ابری راه اندازی خواهد کرد و دستگاه های ماینینگ مجهز به تراشه های ۷ نانومتری را خواهد فروخت. کوماگای به طور دقیق توضیح می دهد که:

“هر کارت می تواند با ۸ ترا-هش بر ثانیه (terahashes per second) یا بیشتر، تنها با مصرف برق ۳۰۰ وات، ماین انجام دهد.”

GMO در روز چهارشنبه مفصلاً توضیح داد که :

“این کارت در مقایسه با دیگر دستگاه های ماینینگ موجود با عملکرد و کارایی مشابه، امکان کاهش مصرف برق را فراهم می آورد و کارایی محاسباتی را به ۱۰ تراهش در ثانیه (۱۰TH/s per) در هر تراشه می رساند.”

وی همچنین افزود:

ما تا ۳۱ دسامبر ۲۰۱۷(۱۰ دی ۱۳۹۶)، ماینینگِ مبتنی بر کامپیوترهای بازاریِ ماینینگ را راه اندازی میکنیم که منجر به ورود تمام عیار به تجارت ماینینگ بیت کوین خواهد شد.

GMO مجدداً اعلام می کند که :

“پس از راه اندازی تجارت ماینینگ بیت کوین، دستگاه های ماینینگ نسل آتی خودمان را نیز خواهیم فروخت.”

به نظر شما آینده ماینیگ در سال آینده چه تصویری خواهد داشت؟ فروش دستگاه های ۷نانومتری آینده از طریق ICO را تا چه اندازه مثبت ارزیابی میکنید؟ ما را از نظرات خود آگاه کنید