چطور می توانیم کمکتان کنیم؟

Search
چند سطح کاربری در سرمایکس وجود دارد و تفاوت سطوح در چیست؟


در سرمایکس، چندین سطح کاربری وجود دارد که هر یک امکانات و ویژگی‌های خاص خود را دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر به «راهنمای» این قسمت مراجعه کنید.

کارمزد معاملات در سرمایکس چگونه محاسبه می‌شود؟


کارمزدهای معاملاتی در سرمایکس بر اساس نوع معامله و حجم آن محاسبه می‌شود.برای کسب اطلاعات بیشتر به «راهنمای» این قسمت مراجعه کنید.

کارمزد واریز و برداشت رمزارز در سرمایکس چگونه است؟


کارمزد در سرمایکس بر اساس حجم معامله و سطح کاربری افراد تعیین می‌شود. بدین معنا که هر چقدر کاربر حجم معاملاتی بالاتری داشته باشد، کارمزد کمتری نیز می‌پردازد. برای کسب اطلاعات بیشتر به «راهنمای» این قسمت مراجعه کنید.

آیا برای خرید ارزهای دیجیتال و انتقال آن به ولت سرمایکس کارمزد پرداخت می‎شود؟


خیر. پرداخت کارمزد تنها برای انتقال رمزارزهای خریداری شده به کیف پول دیگری است. باید به این نکته اشاره کرد که این کارمزد توسط صرافی‌ها دریافت نمی‌شود بلکه کارمزد به شبکه‌ای که در آن رمزارز منتقل می‎شود، پرداخت می‎شود.

چگونه با دعوت از دوستان،از تراکنش‌های آن و درآمد آن چگونه محاسبه می‌شود؟


با دعوت از دوستان خود به سرمایکس، می‌توانید از طرح همکاری ما بهره‌مند شوید. در این طرح، پس از ثبت‌نام دوستان شما و شروع فعالیت در پلتفرم، درصدی از کارمزدهای معاملاتی آن‌ها به عنوان پاداش به حساب شما واریز خواهد شد. برای دعوت از دوستان کافی است لینک معرف خود را از حساب کاربری دریافت و آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. درآمد شما بر اساس درصدی از کارمزد معاملات دوستانتان محاسبه می‌شود.