به گفته مدیرعامل صرافی بایننس، بخش آمریکایی این صرافی قرار است که تا ماه نوامبر به بهره‌ برداری برسد. چانگ پنگ ژائو در مصاحبه خود با خبرگزاری «چدار» (Cheddar)، عنوان کرد که اوضاع مدام در حال تغییر است و او انتظار دارد که در ماه نوامبر عرضه رسمی پلتفرم بایننس آمریکا صورت بگیرد.

به دلیل عدم اطمینان در مورد وضعیت قانون گذاری در ایالات متحده، صرافی بایننس، دسترسی شهروندان این کشور به صرافی خود را در اواسط ماه ژوئن قطع کرده است. یک روز پس از فاش شدن این که بخش جدید ایالات متحده را با همکاری یک بنگاه به نام خدمات بازرگانی BAM راه اندازی می کند. این در حالی است که یک روز قبل از آن، این صرافی خبر داده بود که با همکاری شرکت BAM Trading Services، بخش آمریکایی خود را راه‌ اندازی می ‌کند.

پلتفرم جدید بایننس توسط شرکت BAM اداره خواهد شد، اما همچنان از کیف پول و تکنولوژی‌ های مشابه بایننس استفاده خواهد کرد. در ماه جولای اعلام شد که کاترین کولی (Catherine Coley)، مدیر اجرایی پیشین ریپل مسئولیت بهره‌ برداری از بایننس آمریکا را بر عهده خواهد داشت و در ادامه با سمت مدیرعامل به کار خود ادامه می ‌دهد.

ژائو در این مصاحبه همچنین عنوان کرد که این پلتفرم در ابتدا در ایالت نیویورک در دسترس نخواهد بود و دلیل این امر،  وجود چارچوب‌ های سخت‌ گیرانه ‌تر از سوی مقامات این ایالت و لزوم کسب مجوز بیت لایننس می باشد.

گفتنی است که نه بایننس و نه BAM تا کنون درخواستی برای اخذ مجوز بیت لایننس ارائه نداده اند و کولی نیز جوابی به سوال چدار در این خصوص نداد.

ژائو عنوان کرد که ایالات متحده از لحاظ تاریخی نشان داده که در زمینه‌ی قانون‌ گذاری خوب و شفاف عمل می ‌کند و ما نیز امیدواریم که در آینده نیز چنین مسئله ای را شاهد باشیم.