چطور می توانیم کمکتان کنیم؟

Search
ثبت‌نام اولیه در سرمایکس به چه صورت است؟


فرآیند ثبت‌نام و احراز هویت در سه سطح انجام می‌شود. اما برای ثبت‌نام اولیه لازم است متقاضی شماره موبایل خود را وارد کند تا از طریق ارسال پیامک، شماره او صحت‌سنجی شود. پس از آن می‌تواند از سرویس‌های مختص سطح صفر استفاده کند.

اگر تنها با شماره موبایل اقدام به ثبت‌نام کنم، از چه سرویس‌هایی می‌توانم استفاده کنم؟


کاربران سرمایکس بر اساس مدارک هویتی که ارائه می‌دهند، از صفر تا دو سطح‌بندی می‌شوند. در هر کدام از سطح‌بندی‌ها، اجازه دسترسی به برخی سرویس‌ها وجود دارد که به صورت زیر است؛ در سطح صفر؛ کاربرانی تنها با شماره موبایل خود ثبت‌نام را انجام داده‌اند، از امکانات سرمایکس برخوردار نیستند.

سطوح کاربری در سرمایکس به چه صورت است؟


کاربران بر اساس میزان معامله و نقدینگی، به سطوح بالاتر کاربری دست پیدا می‌کنند. برای اطلاع از نحوه افزایش سطح کاربری به «راهنمای سطح کاربری و احراز هویت» مراجعه کنید.

با چه مدارکی می‌توان در سرمایکس ثبت‌نام انجام داد؟


مدارک هویتی مورد نیاز اصل کارت ملی، شناسنامه، کارت پایان خدمت یا گواهینامه است.

چگونه سطح کاربری خود را در سرمایکس ارتقا دهم؟


ارتقا سطح کاربری به شما امکانات بیشتری در پلتفرم سرمایکس ارائه می‌دهد. برای اطلاع از نحوه تغییر سطح کاربری می‌توانید به «راهنمای» این قسمت مراجعه کنید.

چگونه اطلاعات ایمیل و تلفن همراه خود را در حساب سرمایکس تغییر دهم؟


کاربر از طریق گفتگوی آنلاین و یا تماس با پشتیبانی موضوع را اعلام کرده و سپس متن تعهدنامه را از طریق ایمیل، چت آنلاین و یا تیکت به واحد پشتیبانی ارسال می‌کند. متن زیر می‌بایست با امضا و تاریخ روز باشد. اینجانب (نام و نام‌خانوادگی) به کدملی (کدملی کاربر) به دلیل اینکه به شماره موبایل ثبت شده در سایت سرمایکس به شماره (شماره موبایل قبلی) دسترسی ندارم، درخواست تغییر شماره موبایل ثبت شده را به (شماره موبایل جدید) دارم. در صورتی که شماره اعلام شده در سایت ثبت شده باشد، سرمایکس این اختیار را دارد که شماره جدید اعلام شده را به حساب کاربری فعال انتقال دهد. لازم به ذکر است کلیه عواقب حقوقی و کیفری تغییر شماره موبایل انجام شده، بر عهده اینجانب است. امضا/ تاریخ پس از نگارش، کاربر با در دست داشتن متن فوق و کارت ملی در دست، از خود عکس انداخته و به پشتیبانی سرمایکس ارسال می‌کند تا مراحل تایید آن انجام شود. لازم به ذکر است که متن تغییر ایمیل نیز به صورت فوق بوده و کاربر تنها کافیست به جای شماره موبایل، آدرس ایمیل جدید را به صورت خوانا بنویسید و باقی مراحل را طی کند.

آیا پس از اعلام درخواست تغییر شماره موبایل و ایمیل، محدودیتی بر حساب کاربری افراد ایجاد می‌شود؟


پس از تایید درخواست از سوی کارشناسان پشتیبانی، شخص می‌تواند از حساب خود استفاده کند.

امکان حذف و یا غیر فعال کردن حساب کاربری وجود دارد؟


امکان حذف کامل حساب کاربری طبق قوانین وجود ندارد. اما اگر افراد می‌خواهند حساب خود را غیر فعال کنند، می‌توانند از طریق ارسال تیکت به پشتیبانی، درخواست خود را مطرح کنند.

آیا افراد کمتر از 18 سال نیز می‌توانند در سرمایکس حساب کاربری ایجاد کنند؟


خیر. خدمات سرمایکس تنها برای افراد بالای 18 سال قابل دسترس است.

آیا فردی با داشتن دو شماره موبایل می‌تواند دو حساب کاربری داشته باشد؟


خیر. هر فرد تنها می‌تواند با یک شماره خود در سرمایکس حساب کاربری ایجاد کند.

آیا با رسید کارت ملی نیز می‌توان ثبت‌نام انجام داد؟


خیر. اگر فرد کارت ملی هوشمند ندارد، می‌تواند از سایر مدارک شناسایی که عنوان شد برای احراز هویت در سرمایکس استفاده کند.

بدون احراز هویت نیز می‌توان از خدمات سرمایکس استفاده کرد؟


سرمایکس کاربران خود را سطح‌بندی کرده است. اگر شخصی نخواهد فرآیند احراز هویت را انجام دهد، در سطح صفر قرار می‌گیرد که از امکانات و خدمات سرمایکس برخوردار نیست.