گزارشات منتشر شده حاکی از آن است که صرافی ارزهای دیجیتال بایننس تائید کرده است که معاملات یورو را برای ۶ ارز دیجیتال امکان پذیر کرده است. بایننس در یک پست وبلاگ تأیید کرد که از این پس کاربران قادر خواهند بود با استفاده از یورو، بیت کوین (BTC)، اتر (ETH)، ریپل (XRP) و بایننس کوین (BNB) را معامله کنند.

بایننس همچنین از معامله دو استیبل کوین نیز حمایت می کند: تتر (USDT) و توکن آن که توسط دلار آمریکا پشتیبانی می شود یعنی بایننس یو اس دی (BUSD). این اقدام پس از افزودن سپرده ها و برداشت های یورو در ماه نوامبر که همراه با خدمات یکسان برای روبل (ruble) روسیه، گریونای (hryvnia) اوکراین و تنگه (tenge) قزاقستانی ظاهر شد، صورت گرفته است.

این صرافی در واقع در حال حاضر جفت ارزهای های معاملاتی یورو را در زیر مجموعه اختصاصی خود یعنی بایننس جرسی (Binance Jersey)که در ماه ژانویه سال گذشته آغاز به کار کرده است، ارائه می دهد.

با جدیدترین نسخه، ارز فیات برای معامله گران در پلتفرم اصلی بایننس در دسترس قرار می گیرد و شریک آمریکایی خود، بایننس یو اس را پشت سر می گذارد.

چانگ‌ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس بیش از ۱۸۰ ارز فیات را وعده می‌دهد

ارز دیجیتال، بایننس

علیرغم تغییرات قانون گذاری چالش برانگیز که باعث شده است بایننس آزادی های متعددی را برای کاربران بر اساس کشور محل سکونت آنها فراهم کند، مدیران در مورد آینده امیدوار هستند.

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس در پست دیگری با استقبال از سال نو، سال ۲۰۱۹ را به عنوان سال پایه گذاری توصیف کرد. وی درمورد برنامه های این شرکت برای دوازده ماه آینده نوشت: یکی از مهم ترین اهداف ما برای سال ۲۰۲۰، پذیرش انبوده ارزهای دیجیتال در میان توده مردم است. برای این منظور، ما درصدد هستیم که معاملات فیات به ارز دیجیتال را برای بیش از ۱۸۰ ارز فیات فعال کنیم.

چانگ پنگ ژائو در ادامه افزود که برنامه افزایش میزان خرید بایننس حداقل دو مورد را شامل می شود که تأثیر قابل توجهی بر این صنعت خواهد داشت.