در حالی که پلتفرم های غیر متمرکز جایگزین مناسبی برای یوتیوب اائه می دهند، Wes Levitt، رئیس استراتژی در Theta Labs معتقد است که همچنان هم مکانی برای پلتفرم های متمرکز وجود دارد.

ممنوعیت های یوتیوب در مورد محتوای مرتبط با ارز دیجیتال برای این صنعت مشکل ساز بوده و تقاضا برای گزینه های غیرمتمرکز را افزایش می دهد.
با این حال، طبق گفته وس لویت (Wes Levitt)، رئیس استراتژی در Theta Labs – شرکت پشتیبان Theta.tv – هر دو پلتفرم یوتیوب و پلتفرم های غیرمتمرکز می توانند مشترک باشند.

YouTube به طور فزاینده ای محتوای مرتبط با ارز دیجیتال را ممنوع می کند. در ماه آوریل، جیسون اپلتون معروف به Crypto Crow از یوتیوب منع شد.

لویت به کوین تلگراف اظ “ما به طور قطع سانسور شدن محتوای مرتبط با ارز دیجیتال را به عنوان یک مشکل می بینیم و اخیراً ما از چندین محتوای مرتبط با ارز دیجیتال بر روی پلتفرم Theta.tv استقبال کرده ایم. با ایجاد محرومیت های بیشتر توسط یوتیوب و سایر پلتفرم های اصلی، ایجاد یک پلتفرم کاملاً غیرمتمرکز اجتناب ناپذیر خواهد شد.”

در عین حال، لویت فکر نمی کند که یوتیوب به طور کامل توسط گزینه های غیر متمرکز جایگزین شود. وی در این باره عنوان کرد:

من فکر نمی کنم که یک پلتفرم کاملاً غیرمتمرکز جایگزین یوتیوب شود. برخی از انواع محتوا احتمالاً برای یک پلتفرم متمرکز مناسب تر خواهند بود. اما یک جایگزین غیر متمرکز می تواند در کنار یوتیوب وجود داشته باشد تا به پخش کنندگان و بینندگان آزادی بیشتری در انتخاب پلتفرم های محتوای خود به صورت آنلاین بدهند.

تتا، Theta.tv را اجرا می کند، یک سرویس پخش مبتنی بر ارز دیجیتال که از ورزش ها، مسابقات پوکر و کنفرانس های اصلی بلاک چین و ارز دیجیتال استفاده می کند که شامل اجماع و اجلاس سران آسیاست. به تازگی، Google Cloud ، Binance ، Blockchain Ventures و gumi Cryptos به عنوان تأییدکننده های Enterprise برای شبکه تتا معرفی شده اند.

تتا و بازار محتوای ژاپنی

ماه گذشته، تتا اعلام کرد که برای ورود به بازار محتوای ۳ میلیارد دلاری ژاپن، یک همکاری استراتژیک با gumi Cryptos انجام داده است. لویت عنوان کرد که آنها قصد دارند تا توکن های THETA و TFUEL این شرکت را با آژانس خدمات مالی مجاز کنند.

در ژاپن، فقط توکن های مجاز تأیید شده توسط آژانس خدمات مالی می توانند در صرافی های ارز دیجیتال مورد معامله قرار گیرند. در حال حاضر فقط ۲۶ توکن مجاز در ژاپن وجود دارد.

لویت عنوان کرد که آنها “به دنبال ادغام با پلتفرم های پخش ویدئو در ژاپن هستند که به کاربران ژاپن امکان می دهد برای تماشا و به اشتراک گذاشتن محتوای ویدیوی مورد علاقه خود، پاداش های توکن TFUEL را کسب کنند.”