سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

راهنمای ثبت نام و احراز هویت در سرمایکس

برای ثبت معاملات صد‌ها ارز دیجیتال و استفاده از خدمات متنوع سرمایکس از جمله تبادل ارز با ارز، باشگاه مشتریان، کیف پول ایمن و تالار مبادلات شما نیازمند ایجاد یک حساب کاربری و سپس تکمیل مراحل احراز هویت هستید. صرافی سرمایکس تلاش کرده است تا روند ثبت نام و احراز هویت به سرعت و در عرض تنها چند دقیقه قابل انجام باشد و بنابراین به کمک این صرافی می‌توانید در سریعترین زمان خرید و فروش ارز‌های دیجیتال خود را با بهترین قیمت آغاز کنید.

در ادامه این مقاله، روش انجام ثبت نام و تکمیل مراحل احراز هویت در صرافی سرمایکس را آموزش می‌دهیم. توجه داشته باشید که این آموزش بر مراحل ثبت نام از طریق وبسایت تمرکز دارد و در حالی که مراحل به صورت کلی در وبسایت و اپلیکیشن یکسان هستند، اما پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که کاربر موبایل هستید آموزش ثبت نام در اپلیکیشن سرمایکس را مطالعه کنید.

همچنین پشتیبانی صرافی به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته آماده پاسخگویی به سؤالات و مشکلات شما است و در صورتی که در هر مرحله سؤالی داشتید، می‌توانید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید تا راهنمایی دقیق را دریافت کنید. علاوه بر آن، در کامنت‌های این آموزش نیز پاسخگوی سؤالات شما هستیم.

ایجاد حساب کاربری

در ابتدا نیاز است تا با ورود به صفحه ثبت نام، حساب کاربری خود را بسازید. آسان‌ترین راه دسترسی به این صفحه، ورود به سایت sarmayex.com و سپس انتخاب گزینه "ورود / ثبت نام" از منوی اصلی سایت در بالای صفحه است.

در صفحه بعد، کافی است شماره همراه خود را وارد کنید تا مراحل ساخت حساب کاربری آغاز شود.

پس از ثبت شماره همراه، کد تأیید به شماره شما ارسال می‌شود که آن را باید در بخش مشخص شده وارد کنید. (1) سپس یک کلمه عبور برای حساب کاربری خود انتخاب و آن را تکرار کنید. (2) این کلمه عبور باید حداقل 8 کاراکتری باشد، حدف یک حرف کوچک و یک حرف بزرگ داشته باشد و از ارقام در آن استفاده شده باشد. رعایت این موارد باعث افزایش امنیت و کاهش احتمال هک حساب کاربری شما می‌شود.

در نهایت اگر کد معرف دارید، آن را می‌توانید در بخش "کد معرف (اختیاری)" وارد کنید. (3) کد معرف را می‌توانید از دوستان و آشنایان خود که قبلاً در سرمایکس ثبت نام کرده‌اند دریافت کنید، ثبت این کد اختیاری است اما با ثبت آن در زمان ثبت نام می‌توانید از صاحب کد حمایت کنید.

در نهایت پس از مطالعه کامل قوانین و مقررات سرمایکس، تیک "ثبت نام در سرمایکس به منزله پذیرش قوانین و مقررات می‌باشد" را بزنید و در نهایت عضویت خود را کامل کنید. (4)


احراز هویت و تکمیل ثبت نام

با ایجاد حساب کاربری شما به پنل پیشخوان وارد می‌شوید. در حالی که مشاهده قسمت‌های مختلف و بررسی داده‌ها در پیشخوان برای تمام کاربران فعال است، اما براساس قوانین کشور برای انجام معاملات مالی و دسترسی به بخش‌های خرید و فروش ارز دیجیتال نیازمند تکمیل مراحل احراز هویت هستید.

پس از تکمیل ساخت حساب کاربری، شما مستقیماً به بخش احراز هویت وارد می‌شوید. اما در صورتی که این صفحه را بستید، می‌توانید دوباره با ورود به پنل کاربری و از قسمت منوی پیشخوان، احراز هویت خود را کامل کنید.

در اولین مرحله احراز هویت، باید با قوانین و مقررات سرمایکس موافقت کنید. مهم است این نکات را همواره در هنگام استفاده از خدمات سرمایکس به یاد داشته باشید:

·         تمامی مبالغ از حساب شخصیتان و با مسئولیت خودتان پرداخت می‌شود.

·         حساب و کارت‌های بانکی خود را برای خرید و جابجایی پول در اختیار دیگران قرار نداده‌اید.

·         با آگاهی کامل و برای شخص خودتان اقدام به ثبت نام و خرید و فروش می‌کنید و تمامی عواقب سوء استفاده از حساب کاربری را می‌پذیرید

پس از انتخاب دکمه "پذیرفتم و ادامه" به بخش پست الکترونیک یا ایمیل وارد می‌شوید. در بخش بعدی باید پست الکترونیک (ایمیل) خود را وارد کنید و درخواست کد تأیید را ثبت کنید. در ثبت این ایمیل دقت کافی را داشته باشید و ایمیل صحیح را وارد کنید.

کد تأیید ارسال شده برای پست الکترونیک خود را در کادر بعدی وارد کرده و سپس تأیید کنید. فراموش نکنید در صورت عدم دریافت کد، پوشه اسپم پست الکترونیک را نیز بررسی کنید.

مرحله بعدی، ثبت اطلاعات فردی شماست. نام و نام خانوادگی، جنسیت، تاریخ تولد، تابعیت، کدملی و بارگذاری تصویر کارت شناسایی از جمله اطلاعاتی هستند که در این مرحله باید آن‌ها را ثبت کنید. دقت داشته باشید که برای استفاده از خدمات صرافی سرمایکس شما حداقل باید 18 ساله باشید.

همچنین برای بارگذاری تصویر کارت شناسایی، حجم فایل باید کمتر از 2048 کیلوبایت و فرمت آن JPEG یا PNG باشد. کارت شناسایی می‌تواند تصویری از کارت ملی، سند درخواست کارت ملی، کارت پایان خدمت یا گواهینامه باشد.

پس از وارد کردن اطلاعات فردی و بارگذاری تصویر، آن‌ها را ثبت کنید تا به بخش بعدی منتقل شوید.

در صفحه بعدی باید اطلاعات نشانی خود را وارد کنید که شامل کشور، استان و شهر محل سکونت، کد پستی، نشانه دقیق محل سکونت و شماره تلفن ثابت می‌شود. به یاد داشته باشید اگر در آینده آدرس یا تلفن شما تغییر کرد، از بخش تنظیمات حساب کاربری این اطلاعات را بروزرسانی کنید.

با ثبت این اطلاعات، به بخش ثبت اطلاعات کارت بانکی وارد می‌شوید. در این بخش، شماره کارت بانکی که می‌خواهید با آن واریز و برداشت ریالی داشته باشید را ثبت کنید. توجه داشته باشید که واریز و برداشت ریالی در صرافی سرمایکس تنها با کارت‌های ثبت و تأیید شده امکان‌پذیر است و این کارت باید به نام شما باشد.

پس از ثبت موفقیت‌آمیز کارت بانکی، به مرحله آخر هدایت می‌شوید که ثبت تصویر هویتی شماست.

برای دریافت عکس هویتی، در ابتدا لازم است متن زیر را بر روی یک برگه به صورت واضح و خوانا بنویسید:

اینجانب .... . به کدملی .... . ضمن مطالعه و تأیید کلیه‌ی قوانین جهت استفاده از خدمات سایت سرمایکس مدارک لازم را جهت احراز هویت در سایت ارسال کرده‌ام و متعهد می‌شوم که حساب کاربری و مبالغ پرداختی متعلق به خودم بوده و به شخص دیگری اجازه استفاده داده نمی‌شود و صرفاً جهت خرید و فروش خودم در سایت سرمایکس می‌باشد

تاریخ

امضا

سپس کارت شناسایی خود را زیر متن به کاغذ چسبانده و در هنگام ثبت عکس، آن را جلوی خود بگیرید. به آموزش زیر دقت کنید:

پس از بارگذاری و ثبت عکس هویتی، باید منتظر تأیید اطلاعات از تیم پشتیبانی سرمایکس باشید. تیم پشتیبانی صرافی سرمایکس به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته فعال هستند و در سریعترین زمان ممکن اطلاعات شما را تأیید و یا به دلیل نقص و مشکل رد می‌کنند. در صورت رد احراز هویت، دلیل آن به شما اطلاع‌رسانی می‌شود.

پس از دریافت پیام موفقیت‌آمیز احراز هویت، مراحل ثبت نام و احراز هویت شما با موفقیت به پایان رسیده است و هم اکنون می‌توانید به تمام بخش‌های وبسایت دسترسی داشته باشید و بدون محدودیت، خرید و فروش صد‌ها ارز دیجیتال متنوع را ثبت کنید.

ثبت نظر یا تحلیل جدید
برای ارسال نظر خود ابتدا وارد سایت شوید
نظرات یا تحلیل‌های دیگران
هیچ پیامی ثبت نشده است
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location