پکسفول به طور فیزیکی طلای معامله شده در این پلتفرم را ردیابی و لمس نخواهد کرد، یوسف، مدیرعامل این پلتفرم اظهار داشت که این صرافی در صورت امکان از “a light-touch-approach” استفاده خواهد کرد.

اجباری کردن فرآیند KYC برای حساب هایی که بیش از ۵۰ دلار طلا معامله کرده اند

یوسف اظهار داشت که پکسفول انتظار دارد که معاملات طلا حضور این صرافی را در آفریقا گسترش دهد، جائی که وجود معادن طلا موجب دسترسی مردم به بیت کوین می شود.

برای انطباق با قوانین ضد پولشویی، زمانی که یک کاربر در دلار طلا تراکنش انجام داده باشد، نیاز به شناسایی هویت و تائید آدرس دارد. کاربرانی که مایل به فروش طلا در این پلتفرم هستند ممکن است با بررسی هایی که به طورمداوم افزایش یافته است، روبرو شوند. یوسف می افزاید که تیم های حقوقی و انطباق پکسفول، پیامدهای قانونی در حمایت از معاملات طلا را “به طور کامل” بررسی کرده اند.

یوسف اظهار داشت که پکسفول در نظر دارد تا برای مدتی پشتیبانی از معامله بین بیت کوین و سایر “کالاها و دارایی ها را به این پلتفرم اضافه کند.”

مدیرعامل پکسفول اظهار داشت، این یک امر بدیهی بوده که طلا گام بعدی آنها باشد، چرا که این کالا به عنوان یک ذخیره ارزش مورد استفاده نسل هزاره قرار می گرفته است.

وی افزود: “با رکود اقتصادی اخیر، مردم هنوز طلا را به عنوان یک سرمایه گذاری امن ترجیح می دهند، در حالی که کمبودهای عرضه را نیز گزارش می کنند.”