بر اساس گزارشات منتشر شده، صرافی ارزهای دیجیتال کراکن (Kraken) که در سان فرانسیسکو واقع شده است، در حال افزودن پشتیبانی از جدیدترین دارایی فیات یعنی فرانک سوئیس (CHF) است.

براساس یک پست وبلاگ که چند روز پیش منتشر شد، کراکن عنوان کرد که با همکاری بانک فریک (Frick) مستقر در لیختن اشتاین (Liechtenstein)، فرانک سوئیس را به لیست ارزهای فیاتی که کراکن از آن ها حمایت می کندt یعنی دلار ایالات متحده (USD)، دلار کانادا (CAD)، یورو (EUR)، پوند استرلینگ انگلیس (GBP) و ین ژاپن (JPY) اضافه می کند.

تیم کراکن همچنین عنوان کرد که معاملات فرانک سوئیس (CHF) از روز جمعه ۶ دسامبر آغاز شده است و جفت ارزهای معاملاتی بین فرانک سوئیس و بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) را راه اندازی می کند و امکان اضافه شدن جفت ارزهای معاملاتی بیشتر نیز در آینده وجود دارد.

کراکن، یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین صرافی های بیت کوین در جهان است و اخیراً عنوان کرده که به شبکه صرافی Silvergate (SEN) می پیوندد تا امکان واریز و برداشت دلارهای آمریکا را از حساب های Silvergate و بدون پرداخت هیچ گونه کارمزدی برای مشتریان خود فراهم کند.

پیش از آن، کراکن نسخه ی موبایل برنامه تجاری خود را معرفی کرد که در اوایل سال جاری ایجاد شده بود و قبلاً فقط در یک مرورگر وب قابل استفاده بود. این برنامه در هر دو سیستم عامل iOS و اندروید در دسترس خواهد بود.

کراکن پشتیبانی از OmiseGo و PAX Gold را به لیست ارزهای دیجیتال خود اضافه کرد

در ماه اکتبر، این صرافی OmiseGO (OMG) و PAX Gold (PAXG) را به لیست ارزهای دیجیتال خود اضافه کرد. گفتنی است که بر اساس داده های Coin360، صرافی کراکن نهمین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال با حجم تجاری ۲۴ ساعته است و طبق گزارش ها طی چند روز گذشته به ۱۰۳٫۹ میلیون دلار رسیده است.